Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی به میزبانی کشور سریلانکا از تاریخ ١٥ اکتبر ٢٠١٨ لغایت ١٩ اکتبر (٢٢ الی ٢٧ مهرماه) برگزار شد.

تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ٢٠ نفر بود. ١٧ نفر از کشور میزبان و ٣ نفر از کشورهای ایران، فرانسه، اردن حضور داشتند. روز ١٥ اکتبر مراسم افتتاحیه کلاس با حضور مدرس کلاس شالین رامدوو از کشور انگلیس و نالاکا دبیرکل فدراسیون والیبال کشور سریلانکا و همچنین اعضا فدراسیون والیبال سریلانکا برگزار گردید که در این مراسم هدایایی از طرف سازمان ساحلی ایران توسط مهدی عطایی نماینده ایران در این کلاس به مدرس کلاس و دبیرکل فدراسیون سریلانکا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره ٥ روز به طول انجامید که تئوری های این کلاس به صورت آنلاین برگزار شد و همچنین در روز چهارم امتحان تئوری بصورت انلاین و روز پنجم امتحان تئوری و عملی انجام شد و در مراسم اختتامیه گواهینامه های قبول شدگان توسط مدرس کلاس و دبیرکل فدراسیون والیبال سریلانکا اهدا گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس ایران فرانسه والیبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا