Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:47:00 GMT

50 درصد خانه های روستایی شیروان سند مالکیت گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۶۳۸

50 درصد خانه های روستایی شیروان سند مالکیت گرفتند

بجنورد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: از سال 84 تاکنون، 50 درصد خانه های روستایی این شهرستان 157 هزار نفری خراسان شمالی سند مالکیت گرفتند.

عزیز ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آغاز اجرای این طرح تاکنون 8 هزار و 10 جلد سند مالکیت روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سهمیه صدور سند مالکیت خانه های روستایی این شهرستان برای سال جاری 520 مورد است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 161 جلد سند مالکیت روستایی در سه بخش شهرستان شیروان صادر شده است.
ابراهیمی افزود: در این طرح پس از تقاضا از سوی مردم کارشناسان بنیاد مسکن به روستا مراجعه و پس از تشکیل پرونده و نقشه برداری روستا مراحل صدور سند را انجام می دهند و نیازی به پیگیری متقاضی نیست.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: مراحل صدور سند مالکیت حداکثر 6 ماه طول می کشد و پس از آماده شدن، سند در منازل تحویل متقاضی می شود.
ابراهیمی افزود: این اسناد با هدف ساماندهی مالکیت در روستاها و حمایت از روستائیان برای برخورداری از وثیقه ای معتبر صادر می شود.
اکنون 18 هزار خانوار مشتمل بر 68 هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سند مالكيت روستا خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی