Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا عارف با اشاره به مشکل پیش‌آمده برای عده‌ای از دانشجویان در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: اقدام دانشگاه آزاد، مشکلاتی را در کشور ایجاد کرد؛ چرا که عده‌ای در این دانشگاه ثبت‌نام شدند ولی ثبت‌نام آنها لغو شد لذا کمیسیون آموزش مجلس به صورت فوری و اضطراری جلسه‌ای با مسئولان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: قرار شد تا حد امکان با تفاهم این مسئله حل شود چرا که عده‌ای در این زمینه یک حق مکتسبه دارند.

وی بیان کرد: دانشگاه اشتباه کرده است و باید با آن دسته از مدیران و مسئولانی که اشتباه کردند، برخورد شود که البته دانشگاه آزاد چند نفر را در همین ارتباط عزل کرده است.

تا چند روز آینده مسئله حل می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: رسیدگی اولیه به این موضوع به کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس محول شد که در روزهای آینده این موضوع در جلساتی بررسی خواهد شد و مبنای ما این است که با همکاری سازمان سنجش و وزارت بهداشت مسئله حل شود.

عارف درباره چگونگی حل این موضوع گفت: در حال حاضر برخی ظرفیت‌های خالی وجود دارد که امیدواریم با جابجایی یا اضافه ظرفیت مشکل حل شود؛ ضمن آنکه می‌توان تا حدی از ظرفیت بهمن یا سال آینده مصرف شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص جامعه آماری مبتلا به این موضوع، اظهار داشت: اگرچه ارقامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اعلام شد، اما از آنجا که برخی نمایندگان نظر دیگری درباره فراوانی دانشجویان داشتند، بهتر است عددی اعلام نشود؛ با این حال امیدواریم تا چند روز آینده این مسئله حل شود.

انتهای پیام /

156 / 156 محمدرضا عارف دانشگاه آزاداسلامی رشته‌های پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا عارف دانشگاه آزاداسلامی رشته های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست