Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  پرویز هادی قهرمانی تبریزی تیم ملی کشتی ایران در کشتی رده‌بندی مسابقات جهانی مجارستان به مصاف حریف از روسیه رفته و با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسیده و به مدال برنز جهان دست یافت.

این کشتی‌گیر سنگین وزن ایران ابتدا برابر روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عزم و اراده هادی شد.

سخت‌ترین حریف هادی در مرحله سوم قهرمان المپیک و جهان بود. طا‌ها اکگول از ترکیه در مصاف با پرویز هادی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا کشتی‌گیر تبریزی یک مرحله دیگر در جدول رده‌بندی صعود کند.

در مرحله نیمه‌نهایی هادی برابر قهرمان جهان و نفر سوم المپیک گنو پتریاشویلی از کشور گرجستان با نتیجه ۱۱ بر ۶ مغلوب شده و از صعود به دیدار فینال بازماند.

هادی که با قرعه سختی در این مسابقات مواجه شده بود در نهایت موفق به کسب مدال جهانی شد تا در گام‌های بعدی به مدال طلا جهان نیز دست یابد.
در کارنامه افتخارات پرویز هادی تنها مدال جهانی کم بود که در مسابقات جهانی مجارستان موفق به کسب مدال برنز شد.

پرویز هادی پیش از این در مسابقات بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان، مسابقات جام جهانی کشتی و جام تختی به مدال طلا دست یافته بود.

 

انتهای پیام/ش

کسب مدال برنز کشتی گیرتیم ملی ایران درمسابقات جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان