Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین، 6 ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و 1 موکب در کربلای معلی برپا خواهد شد.
وی افزود: موکب آیت‌الله بهاری به مدت 12 روز از 29 مهر‌ماه لغایت 10 آبان‌ماه ما در کربلای معلی آماده پذیرایی و اسکان زائران خواهد بود، این موکب در خیابان‌(شارع) العباس، دست راست عمود 1426، بیمارستان(مستشفی) العباس، منطقه چایر، گاراژ بیروت، مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌جمشیدی اضافه کرد: این موکب در هر شبانه‌روز ظرفیت اسکان 80 نفر از زائران خواهر و برادر را و توزیع روزانه حداقل 6 هزار پرس غذا در سه وعده غذایی ‌میان زائران ابا‌عبدالله(ع) را دارد.
رئیس تبلیغات اسلامی بهار عنوان کرد: علاوه بر اسکان و پذیرایی در این موکب، برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند برپایی نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا و اربعین، روضه‌خوانی و برگزاری 2 شب مراسم عزاداری در بین‌الحرمین نیز در دستور کار خود دارد.
وی با اشاره به اینکه 45 خادم و 4 روحانی در موکب به زائران خدمت خواهند کرد ابراز کرد: موکب آیت‌الله بهاری با خود یک دستگاه نانوایی نیز به همراه دارد که روزانه 6 هزار قرص نان پخت کرده و در اختیار زائران قرار می‌دهد.
رئیس تبلیغات اسلامی بهار ادامه داد: ایستگاه صلواتی واقع در پلیس راه همدان- تهران، همدان- کرمانشاه، روستای آبرومند، صالح آباد، زاغه و سه راهی بهار به عنوان 6 ایستگاه صلواتی مستقر در شهرستان بهار است.

فعالیت 85 مبلغ و مبلغه همزمان با دهه پایانی صفر در شهرستان بهار
‌جمشیدی با اشاره به اینکه 350 میلیون تومان اعتبار برای برپایی موکب و ایستگاه صلواتی آیت‌الله بهاری در کربلا و شهر بهار هزینه شده است، گفت: تمام هزینه‌های لازم جهت برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی مردمی و از کمک خیرین تأمین شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت موکب‌های از اواخر مهر‌ماه لغایت 2 روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، گفت: در هر ایستگاه صلواتی 2 روحانی به اقامه نماز و انجام برنامه‌های فرهنگی و دینی خواهند پرداخت.
‌جمشیدی با اشاره به اینکه این شهرستان 197‌ هیئت مذهبی دارد، عنوان کرد: بیشتر هیئات مذهبی شهرستان در روز اربعین برنامه محوری خواهند داشت همچنین تجمع عزاداران حسینی در روز اربعین در یکی از مساجد شاخص شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
رئیس تبلیغات اسلامی بهار بیان کرد: همزمان با دهه پایانی صفر، 65 نفر از مبلغان و 10 تن از مبلغات بومی شهرستان به همراه 10 مبلغ اعزامی از قم در مساجد و حسینیه‌های شهرستان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان موکب آیت الله بهاری بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • خشم بهاری را کنترل کنید