Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:42:41 GMT

باروز-چامیزو؛ رده بندی در حد فینال(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۰۵۸

باروز-چامیزو؛ رده بندی در حد فینال(عکس)

۲ کشتی گیر سیه چرده آمریکایی و ایتالیایی نبرد جذابی را در دیدار رده بندی وزن ۷۴ کیلوگرم برگزار کردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، اگر قبل از مسابقات جهانی از کارشناسان کشتی جهان درباره پیش بینی شان از فینال وزن ۷۴ کیلوگرم را می پرسیدید، قطعا خیلی از آنها جردن باروز و فرانک چامیزو را مدعیان اصلی این وزن می دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جردن که تا به حال بیش از ۱۱ بار مقابل ایرانی ها به پیروزی رسیده و بدون شکست است، بعد از پشت سر گذاشتن مصطفی حسین خانی در یک کشتی حساس و نزدیک به سد محکم زائوربک سیداکوف از روسیه برخورد کرد تا رویای فینال برای او رنگ ببازد.

 

دارنده ۵ طلای المپیک و جهان و یکی از امیدهای اصلی آمریکا با این شکست راهی دیدار رده بندی شد تا با کشتی گیری که قبلا هم بارها برابر او قرار گرفته، برای کسب مدال برنز دیدار کند.


این کشتی گیر که اصلیتی کوبایی دارد و با ملیتی ایتالیایی در میادین حاضر می شود، قابلیت شکست دادن جردن باروز را در خود می دید و تا لحظات ‍پایانی این مبارزه حساس هم ۴ بر ۳ از حریف آمریکایی اش پیش بود.


اما جردن باروز که بی جهت کارنامه اش پرافتخار نشده، دقیقا در ثانیه های پایانی به تک امتیاز ارزشمند دست یافت تا با نتیجه مساوی این کشتی را به سود خود به اتمام برساند و در ثانیه های پایانی هم حریفش را به خوبی کنترل کرد.


یکی از ستاره های کشتی آمریکا مثل حسن یزدانی دست خالی به کشورش بازنگشت؛ اما قطعا هم خودش و هم علاقه مندان به کشتی در آمریکا از او انتظار طلا داشتند.


چامیزو هم احتمالا از همین حالا عزم خود را برای گرفتن انتقام این شکست از جردن باروز در مسابقات بعدی جزم کرده است.


این کشتی در حالی جذاب و دیدنی پیگیری شد که کشتی فینال خیلی جالب و جذاب نبود و با وجود قهرمانی کشتی گیر روسی چنگی به دل نزد.

 

 

 

 

 

کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA امروز در شهرهای کلیولند، نیویورک و دنور ادامه پیدا کرد و تیم‌های میزبان به دومین پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ در حالی برای دومین بار مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید که تا ثانیه پایانی، بازی مساوی بود. جمال ماری، گارد کانادایی دنور پس از اینکه شوت 3 امتیازی لبران جیمز وارد سبد نشد در ثانیه پایانی، شوت 2 امتیازی خود را به امتیاز تبدیل کرد و تیمش برنده شد. ستاره این بازی، نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور بود که با ثبت 27 امتیاز، 20 ریباند و 10 پاس گل، تریپل دابل کرد. آنتونی دیویس 32 امتیاز و 11 ریباند و لبران جیمز 26 امتیاز، 8 ریباند و 12 پاس گل برای لیکرز داشتند.

نیویورک نیکس با 21 امتیاز و 15 ریباند جاش هارت در سالن MSG مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی دست پیدا کرد. جوول امبید، ستاره کامرونی‌الاصل سیکسرز نیز 34 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند. امبید در المپیک 2024 پاریس برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

اورلاندو 86 - کلیولند 96 (2 بر صفر به سود کلیولند)
فیلادلفیا 101 - نیویورک 104 (2 بر صفر به سود نیویورک)
لیکرز 99 - دنور 101 (2 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی