Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:49:31 GMT

تحویل ۳۸ تن سویا به مراکز خرید تضمینی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۳۸۶

تحویل ۳۸ تن سویا به مراکز خرید تضمینی

سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: بیش از ۳۸ تن دانه روغنی سویا به ارزش ۹۳۳ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۹۰۰ ریال از ۲۸ مهرماه امسال تا کنون تحویل مراکز خرید تضمینی شد.

وی افزود: ۸ مرکز خرید تضمینی این محصول در کارخانه آرد پاکسابان گلوگاه، شرکت بهپاک بهشهر، سیلوی شهید میرزاپور نکا، کارخانه آرد سورک، کارخانه آرد دستاس ساری، کارخانه آرد نمونه جویبار، انبار دانه‌های روغنی بهنمیر و انبار دانه‌های روغنی سیمرغ تجهیز و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور افزود: خرید سویا تنها با معرفی نامه جهاد کشاورزی مازندران به صورت خرید توافقی انجام می‌گیرد.

وی بیشترین تولید دانه روغنی سویا را در شرق مازندران (از گلوگاه تا میاندورود) و بانک کشاورزی را بانک عامل پرداخت مطالبات سویاکاران اعلام کرد.

سید محمد جعفری گفت: مراکز خرید سویا شرکت غله در استان مازندران تا ۱۵ دی امسال آماده دریافت سویا از کشاورزان است.

جهاد کشاورزی مازندران پیش بینی کرد سویا کاران استان امسال ۷ هزار و ۵۰۰ تن سویا تحویل مراکز خرید تضمینی دهند.

انتهای پیام/آ

آغاز خرید تضمینی سویا در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید

سید سعید راد مدیرعامل بازرگانی دولتی گفت: خرید تضمینی گندم از ۲۰ فروردین آغاز شد و تا صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت، بالغ بر ۸۵۵ هزارتُن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله به‌کارگیری کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال گندم‌های خریداری شده استان خوزستان به انبارها و سیلوها اقدام شد، افزود: از ۵۰ هزارتُن گندم باقی‌مانده در مراکز روباز با پوشش‌دهی دقیق و چادرکشی سریع بر رویِ گندم‌ها اقدام شد.

راد با تأکید بر اینکه صیانت از گندم‌هایی که حاصل دسترنج کشاورزان است را وظیفه خود می‌دانیم و با استفاده از تمام امکانات موجود، پایِ کار جمع‌آوری گندم‌های خریداری شده در استان خوزستان آمدیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا یکی دو روز آینده، نسبت به انتقال گندم‌های باقی ‌مانده به انبارها و سیلوها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگرانی که به صورت شبانه‌روزی برای انتقال گندم‌های استان خوزستان به میدان آمدند، گفت: جا دارد از تدابیر و پیگیری‌های رئیس‌جمهور و معاون اول و وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت‌های استاندار خوزستان و همه ادارات استان خوزستان در جریان عملیات جهادی صیانت از گندم‌های خریداری شده قدردانی کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد