Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: فعالیت و کار فرهنگی با محوریت مسجد همیشه موفقیت به همراه داشته و توانسته در جذب نوجوانان و جوانان به خوبی عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی حسن زاده در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی ره آورد بسیار سازنده ای در کارهای فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، تصریح کرد: فعالیت و کار فرهنگی با محوریت مسجد همیشه موفقیت به همراه داشته و توانسته در جذب نوجوانان و جوانان به خوبی عمل کند.

 

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: عملیات ها و برنامه ریزی های فرهنگی در بین دستگاه های اجرایی باید تقسیم کار شود تا شاهد بازتاب های مناسب در طول اجرای برنامه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چهار ماموریت اصلی برای اهداف بلند مدت تعریف کرده است، افزود: بحث خانواده و تربیت کودک، ترویج ازدواج آسان، نشر مبنای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی از جمله ماموریت های فرهنگی قرارگاه است.

 

حسن زاده، عنوان کرد: در مباحث حمایتی از مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک زودبازده همکاری بسیار مناسبی با نهادهای مختلف داشته ایم و توانسته ایم در حاشیه شهر ها برای جوانان اشتغال آفرینی کنیم.

 

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی و نگاه عملی به اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه ها برای مقابله با توطئه های دشمنان با همکاری جوانان است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اینفوگرافی موکب کانون های مساجد پیاده روی اربعین حسینی ترکیه زائران اربعین حسینی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کار فرهنگی در جامعه مسجد و کار فرهنگی کار فرهنگی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است