Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد فرد یا افرادی از درون باشگاه منچستریونایتد در حال ضربه زدن به منافع این تیم هستند.

طرفداری- ژوزه مورینیو یک جستجوی داخلی را در باشگاه منچستریونایتد آغاز کرده است تا بفهمد چگونه ساعاتی پیش از بازی این تیم مقابل چلسی در روز شنبه، ترکیب اصلی شیاطین سرخ رسانه‌ای شد.

به گزارش دیلی میل، این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برای مورینیو می‌افتد؛ ترکیب تیم او قبل از بازی ماه گذشته مقابل وست هم نیز لو رفته بود که در نهایت به شکست ۳-۱ تیمش در ورزشگاه المپیک لندن منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو در تلاش است تا بفهمد چه کسی این اطلاعات مهم را به خارج از تیم منتقل می‌کند. او و شاگردانش روز جمعه از ایستگاه راه‌آهن استاکپورت به سمت هتل پستانا در لندن راهی شدند. اما تا آن لحظه تنها خود بازیکنان و کادر فنی تیم از یازده نفر اصلی منچستریونایتد مقابل چلسی مطلع بودند.

یونایتد سه شنبه این هفته در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از یوونتوس میزبانی خواهد کرد. مورینیو که بابت تاخیر تیمش در رسیدن به ورزشگاه در بازی قبلی مقابل والنسیا به ستوه آمده بود، برای اجتناب از تکرار این روند، به جای رسم سنتی باشگاه که اقامت در هتل لاوری قبل از بازی‌های خانگی تیم باشد، این بار تیمش را در محلی نزدیک‌تر به اولدترافورد مستقر خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!