Web Analytics Made Easy - Statcounter


کشتی‌گیر سنگین‌‌وزن باسمنجی کشورمان با شکست مقابل نفر سوم المپیک شانس حضور در فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد و کسب مدال طلا را از دست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در ادامه مسابقات اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ظهر امروز (شنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم که تنها شانس ایران برای حضور در فینال بود، در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب حریف گرجستانی شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کشتی‌گیر ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر از سد «روبرت باران» دارنده مدال برنز اروپا از لهستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 11 بر 2  مقابل «ابراگیم سعیداف» دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
 
هادی در این مرحله به مصاف «طاها آکگول» قهرمان المپیک و جهان از ترکیه رفت و با ارائه یک کشتی برتر با نتیجه 3 بر 2 حریف را شکست داد تا به جمع 4 کشتی‌گیر برتر این وزن صعود کند.
 
اما نماینده سنگین وزن کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف گنو پتریاشویلی، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت که با نتیجه 13 بر 6 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. در این وزن 22 نفر حضور دارند.
 
پرویز هادی قرار است در دیدار رده‌بندی به میدان برود که او امیدوار است تا با کسب نشان برنز به کارش در این مسابقات خاتمه دهد.
 
گفتنی است؛ طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در 2 روز برگزار خواهد شد که رقابت‌های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست‌ها در روز اول و رقابت‌های شانس مجدد، رده‌بندی و فینال در روز دوم انجام خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ترکیه رقابت های کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد وزن راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز