Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@14:33:33 GMT

حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۷۰۹

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی درخصوص حمله یک دانش‌آموز به معاون مدرسه با شیشه دلستر در اهواز، آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز درخصوص این حادثه Incident به شرح زیر است:

"صبح امروز همزمان با فعالیت هنرستان مخبر ناحیه ۳ اهواز یکی از دانش‌آموزان با تاخیر در مدرسه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون آموزشگاه علت تاخیر دانش‌آموز را جویا می‌شود و با توجه به اینکه دانش‌آموز در یک ماه گذشته همواره با تاخیر در محل آموزشگاه حضور پیدا می‌کرده است، سوابق قبلی غیبت وی به او یادآوری می‌شود.

در ادامه دانش‌آموز عصبانی شده و پس از خروج از مدرسه به همراه یک شیشه خالی نوشیدنی به سمت معاون برمی‌گردد و به او حمله‌ور می‌شود و متاسفانه در این حادثه همکار فرهنگی از ناحیه سر و کمر دچار جراحاتی می‌شود.

در اولین ساعات اطلاع از موضوع، ریاست، حراست، واحد حقوقی و واحد ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در محل آموزشگاه حاضر می‌شوند و بلافاصله شکایتی تنظیم و به مراجع قضایی تحویل می‌شود.

در ادامه نیز پدر این دانش‌آموز با حضور در محل مدرسه از این اقدام ناشایست و مذموم فرزند خویش اظهار ندامت می‌کند."

در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و توسط مراجع قضایی در دست پیگیری است.


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است