Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز نخست رقابت‌های قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا نماینده‌های ایران طلایی نشدند و کارشان را با مدال طلا و نقره تمام کردند.

به گزارش ایسنا، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از امروز به میزبانی سمرقند ازبکستان آغاز شده که ملی‌پوشان ایران در بخش‌های مختلف رقابتی به آب زدند.  در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال امید احمدی با زمان ۳:۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۵۱ دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان موفق به کسب مدال برنز شد.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدنبی رضایی با زمان ۴:۰۹.۴۷۸ دقیقه پس از نمایندگان تاجیکستان و ازبکستان مدال برنز کسب کرد.

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد با زمان ۳:۵۶.۶۸۸ دقیقه پشت سر قایقرانان قزاقستان و ازبکستان سوم شد و مدال برنز بدست آورد.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۲۰.۸۱۴ دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه از کسب مدال بازماند و چهارم شد. در ماده نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدهادی جعفری و علیرضا جهان‌نما با زمان ۳:۳۶.۴۷ دقیقه پس از نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان چهارم شدند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد و علیرضا مرادی با زمان ۶:۲۳.۰۶ دقیقه دوم شدند و مدال نقره کسب کردند. در این رقابت نماینده قزاقستان اول و نماینده ازبکستان سوم شدند.

در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان کمیل خزائی و عبدالله مشایخ با زمان ۴:۰۰.۵۸ دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان مدال برنز کسب کردند.

در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال تیم ایران با ترکیب امید احمدی، علیرضا جهان‌نما، محمدهادی جعفری و پوریا شریفی با زمان ۳:۱۰.۰۶ دقیقه مدال نقره کسب کردند. در این ماده نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

بر این اساس در پایان مسابقات مسافت ۱۰۰۰ متر تیم ایران موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز شد.

این رقابت ها صبح فردا اول آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت ۲۰۰ متر در سمرقند ازبکستان دنبال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو