Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این دیدار مولوی عبدالحمید ضمن تشکر از عملکرد یکسال گذشته شورا و شهرداری تهران گفت : شورای اسلامی شهر تهران در این مدت تلاش های خوبی را در راستای توجه به عدالت اجتماعی و ارایه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی داشته است و البته شهرداری تهران برای تحقق شفافیت و اداره مطلوب شهر گام های مهمی را برداشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : تهران معادل ایران کوچک است و هر گونه توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شهر تهران الگویی برای تمام شهرهای ایران و بلاد اسلامی خواهد بود و ارتقاء کیفیت زندگی و تحقق عدالت مطالبه همه شهروندان ایرانی است .

مولوی عبدالحمید با اشاره به تلاش های محمد جواد حق شناس برای اتحاد ملی گفت : آقای حق شناس از شخصیت های معتدل خیرخواه نظام و مردم و یکی از حلقه های اتصال حاکمیت با همه ادیان ، اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی است و قطعا رفتار ایشان الگوی مناسبی برای مسوولان و دست اندرکاران است .

در این دیدار محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت : شورا و شهرداری در یک سال گذشته تلاش خود را برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان داشته است و ما همچنان بر عهد خود با مردم پایبند هستیم .

وی با قدردانی از مواضع مولوی عبدالحمید در ادوار انتخابات گفت : نقش مشارکت مردم در جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل شناخته شده و پایه مورد تاکید قانون اساسی و احترام است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه انتخابات شورای شهر تهران شهرداری فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند