Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه شنبه ۱ آبان ماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و السد قطر را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن محمدیان  اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در روز سه شنبه ۱ آبان ماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و السد قطر را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سرویس دهی در خط ۵ متروی تهران حومه تا ساعت ۲۱:۳۰ است، اما باتوجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: متروی تهران ورزشگاه آزادی فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نصر آزادانی مجری خط ۱۰ متروی تهران در جریان بازدید خبرنگاران از ایستگاه متروی دریاچه چیتگر و چند ایستگاه دیگر خط ۱۰ گفت: خط ۱۰ مترو ۳۴ ایستگاه و ۴۷ کیلومتر تونل دارد و از غربی‌ترین نقطه تهران شروع و در انتها در فلکه سوم تهرانپارس تقاطع خط ۴ تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه این خط مناطق یک تا پنج و ۲۱ و ۲۲ را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: مناطقی که از سیستم انبوه‌بر مترو کم‌بهره هستند از این خط بهره‌مند خواهند شد. خط ۱۰ بار جمعیتی زیادی را که در منطقه ۲۲ وجود دارد، پوشش می‌دهد و در کاهش حجم ترافیک بزرگراه‌های نیایش، همت، حکیم و تهران کرج سهم بسزایی دارد.

نصرآزادانی خاطرنشان کرد: خط ۱۰ در ایستگاه تقاطعی این خط با خط پنج «یعنی وردآورد» تا ۵۰ درصد از مسافران کرج را پوشش می‌دهد و تراکم مسافری ایستگاه‌های خط ۴ و ۲ را در ایستگاه صادقیه و ارم سبز بهبود می‌دهد.

مجری خط ۱۰ متروی تهران با بیان اینکه ایستگاه دریاچه، کارگاه مرکزی قطعه غربی خط ۱۰ و محل ورود دو دستگاه تی‌بی‌ام است، عنوان کرد: تی‌بی‌ام یک به سمت شرق حفاری کرده و تی‌بی‌ام شماره ۳ به سمت غرب و وردآورد حرکت خود را آغاز خواهد کرد. بنا بر این است که حفاری تونل‌های خط ۱۰ مترو با ۵ دستگاه تی‌بی‌ام انجام بگیرد.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ ظرف چهار سال به شرط تأمین منابع مالی به بهره‌برداری برسد. حدود ۱۶ موقعیت را با کمک شهرداران مناطق ویژه ایستگاه‌های این خط تحویل قرارگاه خاتم دادیم.

نصر آزادانی با اشاره به ایستگاه‌های در حال ساخت این خط گفت: عملیات عمرانی ایستگاه‌های پژوهش، دریاچه چیتگر، اتریش، ساحل، میدان موج المپیک، کوهسار، جنت‌آباد، سردار جنگل، ایرانشهر و میدان کتاب آغاز شده است. مناقصه سایر ایستگاه‌های خط ۱۰ نیز در حال انجام است.

محمد علی پاشا زانوسی، مدیر پروژه پیمانکار شرکت بین الملل عمران سریر نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر در کارگاه ایستگاه تبادلی و تقاطعی با خط ۶ مترو به نام Y۱۰-Z۶ هستیم که این ایستگاه ۱۴۲ متر طول دارد.

وی ادامه داد: احجام آن حدود ۹۰ هزار متر مکعب و میزان بتن ریزی آن ۳۴ هزار متر مکعب است. این ایستگاه یک تونل فرعی به طول ۱۹۰ متر دارد که در حال حفاری است.

فرشاد نامی مشاور پروژه کارگاه متروی میدان المپیک نیز گفت: پروژه تجهیز کارگاه میدان دهکده المپیک که در منطقه ۲۲ قرار دارد از سال ۱۴۰۰ شروع شد. در حال حاضر در حال حفاری شمع‌های سازه نگهبان هستیم. بعد از حفاری شمع‌ها با روش تاپ‌داون سازه نگهبان ایستگاه و تراز آن را شروع می‌کنیم.

شاهرخ حیدری مدیر پروژه مهندسین مشاور شرکت بهرو درباره ایستگاه میدان اتریش گفت: در طراحی این ایستگاه که در خط ۱۰ قرار دارد تلاش کردیم که باتوجه به زمین‌های موجود و همکاری شهرداری مناطق عمق خط را کاهش بدهیم. این امر می‌تواند دستاوردهایی اعم از کاهش هزینه و افزایش سرعت اجرا داشته باشد.

وی ادامه داد: عمق ایستگاه میدان اتریش ۲۱ متر و تراز ریل آن ۱۸ متر است. حدود ۵۰ درصد ایستگاه به تراز کف رسیده و سریعاً بتن ریزی شروع می‌شود.

حیدری با تاکید بر اینکه تی بی ام از ایستگاه دریاچه به سمت ایستگاه میدان اتریش در حال حرکت است، اظهار کرد: به زودی ایستگاه به مرحله‌ای می‌رسد که تی بی ام از آن عبور می‌کند. به محض عبور دستگاه سایر فعالیت‌ها می‌تواند انجام شود.

وی در پایان گفت: برنامه بهره برداری ما از ایستگاه حدوداً ۳۰ ماهه است و ایستگاه میدان اتریش که جز ایستگاه‌هایی است که در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد در سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهد شد. پیش بینی شده که ورودی‌ها و هواسازهای ایستگاه نیز به موازات کار شود.

کد خبر 6094412

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان