Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  در این دیدار مولوی عبدالحمید ضمن تشکر از عملکرد یکسال گذشته شورا و شهرداری تهران گفت:: شورای اسلامی شهر تهران در این مدت تلاش‌های خوبی را در راستای توجه به عدالت اجتماعی و ارایه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی داشته است و البته شهرداری تهران برای تحقق شفافیت و اداره مطلوب شهر گام‌های مهمی را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: تهران معادل ایران کوچک است و هر گونه توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شهر تهران الگویی برای تمام شهر‌های ایران و بلاد اسلامی خواهد بود و ارتقاء کیفیت زندگی و تحقق عدالت مطالبه همه شهروندان ایرانی است.

مولوی عبدالحمید با اشاره به تلاش‌های محمد جواد حق شناس برای اتحاد ملی گفت:: آقای حق شناس از شخصیت‌های معتدل خیرخواه نظام و مردم و یکی از حلقه‌های اتصال حاکمیت با همه ادیان، اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی است و قطعا رفتار ایشان الگوی مناسبی برای مسوولان و دست اندرکاران است.

در این دیدار محمد جواد حق شناس- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران - گفت:: شورا و شهرداری در یک سال گذشته تلاش خود را برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان داشته است و ما همچنان بر عهد خود با مردم پایبند هستیم.

وی با قدردانی از مواضع مولوی عبدالحمید در ادوار انتخابات گفت:: نقش مشارکت مردم در جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل شناخته شده و پایه مورد تاکید قانون اساسی و احترام است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس مولوی عبدالحمید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد

جامعه اسلامی مهندسین(جام) در بیانیه‌ای از لیست انتخاباتی خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با سرلیستی «احمد نادری» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات جمعه این هفته (۲۱ اردیبهشت) مشخص می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 750537

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • راند دوم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد