Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس آتلانتای آمریکا می‎گوید که جست‌وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به سمت افسر پلیس این شهر ادامه دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس آتلانتا روز دوشنبه اعلام کرد که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به افسر پلیس این شهر ادامه دارد.
مقامات شهر آتلانتا می‎گویند که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون که یک نوجوان بوده و در تیراندازی روز گذشته در نزدیکی مدرسه‌ای در شمال شرقی آتلانتا شرکت کرده، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که یکی از مظنوین که نوجوانی ۱۸ ساله است، روز یکشنبه دستگیر شده است.   وی مظنون به تیراندازی به آنتوان تونی افسر پلیس آتلانتاست که روز شنبه برای بررسی گزارش پارک یک خودرو مشکوک در نزدیکی دبیرستانی در ناحیه اسنلویل به آن منطقه رفته بود.   پلیس می‎گوید: مظنون دیگر که احتمالا مسلح و خطرناک است تا روز دوشنبه دستگیر نشد.
او با اتهام اعمال خشونت آمیز و قتل مواجه است.
پلیس پیشتر اعلام کرده بود که مظنون دیگر این حادثه به اتهام حمله به افسر پلیس با سلاح گرم بازداشت شده است.
تونی افسر پلیس آتلانتا که روز شنبه هدف تیراندازی قرار گرفت به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد. تونی ۳۰ ساله که به تازگی کار خود را با این مرکز پلیس آغاز کرده بود، در اولین ماموریت خود به قتل رسید.   وی به همراه دیگر افسران پلیس بعد از دریافت تماسی مبنی بر گزارش خودرویی مشکوک در نزدیکی یک مدرسه، به خودروی مورد نظر نزدیک شد و توسط سرنشینان خودرو هدف تیراندازی قرار گرفت. این خودرو پس از اقدام به تیراندازی بلافاصله فرار کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آمریکا تیراندازی در آمریکا تیراندازی مرگبار قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 پس از افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه، سارقین شامگاه دهم اردیبهشت در حین سرقت شناسایی شدند و در حین تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند. در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. لحظات تعقیب و گریز این زورگیرها و شلیک‌های متعدد به سمت موتورشان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند