Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عصر دوشنبه در جشن ملی پارالمپیک اظهار داشت: برگزاری باکیفیت‌تر و گسترده‌تر این جشن‌ها را در دستور کار داریم و امیدواریم جشن‌های بعدی باکیفیت‌تر برگزار شوند.

علی پولادی ریشهری با تاکید بر انجام اقدامات موثر در زمینه توانمندسازی، خودباوری، رشد اعتماد به نفس و افزایش و پذیرش خود برای نیل به موفقیت اضافه کرد: ورزشکاران پاراالمپیکی استان بوشهر افتخارات بسیار خوبی را برای استان و کشور کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش برای برداشتن قدم‌های موثر و ارزشمند در راستای ارتقای ورزش در معنای خاص و عام برای معلولین و جامعه هدف خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت این عزیزان در همه عرصه‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین ضمن تبریک به ورزشکاران گفت: ورزش و جوانان استان همه توان خود را برای فراهم کردن زمینه‌های مناسب رشد و توانمندی این عزیزان بکار می‌برد.

احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: استان بوشهر خود را برای مسابقه ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند و امیدواریم شاهد پیروزی‌های بیشتر  استان باشیم.

در این جشن ورزشکاران و دانش‌آموزان مدارس استثنایی در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال با ویلچر، مدیسنبال، فریزبی، آمادگی جسمانی و .... به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

در این مراسم از قهرمانان مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 4438276

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی بوشهر بوشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی برگزار شد.
دراین مراسم نفرات برتر مسابقات زبان فارسی درسطح دانش آموزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دراین مسابقات که درسطح مدارس المهدی درمناطق مختلف لبنان برگزار شد هشت هزار دانش آموز شرکت کردند.
میزان مشارکت دانش آموزان لبنانی درمسابقات زبان فارسی امسال درمقایسه با سال گذشته دوبرابر بود.
در دور دوم این مسابقات هشتصد دانش آموز به المپیاد مرکزی راه یافتند.
هم اکنون زبان فارسی دربیست و یک مدرسه در مناطق بیروت، جنوب و شرق لبنان تدریس می‌شود.

 


--------
باصدا: مجتبی امانی - سفیرکشورمان درلبنان

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!