Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@21:29:14 GMT

​«شغال» با درجه‌بندی سنی روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۹۳۳۷

​«شغال» با درجه‌بندی سنی روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری تقریب، نمایش «شغال» به نویسندگی و کارگردانی سجاد قاطعی از ابتدای آبان ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه خواهد رفت. این نمایش کاری از آموزشگاه آزاد سینمایی خورمهر با تهیه‌کنندگی پوران درخشنده است که بازیگران آن نیز نوا یاوریان، سجاد قاطعی و امید دربان هستند.

بهمن وخشور کارگردان هنری نمایش درباره فعالیت خود در این نمایش گفت: شاید مرسوم نباشد که برای یک نمایش کارگردان هنری تعیین شود و این سوال برای دوستانمان هم پیش آمده، اما در واقع کلیت پروژه توسط سجاد قاطعی کارگردانی می‌شود و من نیز بخش بازی‌سازی، کار‌های طراحی نور و دکور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده دارم.

وی درباره داستان نمایش گفت: داستان درباره جوانی است که در کودکی مشکلاتی برایش پیش آمده، پدر و مادرش از هم جدا شدند و در بزرگسالی دچار آسیب‌های اجتماعی شده است؛ بنابراین کار دارای تم روان‌شناسانه و اجتماعی است و نشان می‌دهد که خانواده و کودکی چه تأثیری بر سرنوشت افراد می‌گذارد.

وخشور با اشاره به اینکه کارگردان از دو سال پیش بر متن کار می‌کرد و ما با هم در ارتباط بودیم، افزود: سه ماه پیش تصمیم قطعی برای اجرا گرفتیم. تم کار سخت و تلخ است برای همین هم ما زیر ۱۶ سال را از ورود به سالن ممنوع کردیم، حتی شورای نظارت هم که برای بازبینی آمدند گفتند نگویید ممنوع است، بنویسید توصیه نمی‌شود. ما گفتیم خیر، کار تلخ است و نباید زیر ۱۶ سال آن را تماشا کند، موضوعاتی در آن مطرح می‌شود که نباید زیر ۱۶ سال تماشا کنند و ما هم تأکید کردیم که به هیچ وجه بچه‌ها را در کار راه نمی‌دهیم.

بازیگر نمایش «زیر صفر» با بیان اینکه کار یک بازیگر اصلی و یک بازیگر فرعی دارد، گفت: از اول آبان ماه سال ۲۲:۳۰ هر شب در دیوار چهارم به صحنه می‌رویم علت دیر بودن زمان نمایش هم همین حضور بزرگسالان بود. موسیقی کار هم برای فیلم «دانکرک» اثر هانس زیمر است، یک جا‌هایی متن کامل براساس موسیقی نوشته شده و در کل تمام حرکات بازیگر، نوع دیالوگ و اتفاقات براساس موسیقی است.

تماشاخانه دیوار چهارم به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ به صحنه می‌رود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ بازیگر شد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشای علاقه عاشقانه ۲۰ ساله عمو پورنگ به یک دختر هندی (فیلم) پراید سواری جالب عموپورنگ؛ درسی که یک خانواده به فرضیایی داد (فیلم) صدای عموپورنگ هم از گرانی ها درآمد (+عکس)

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • عمو پورنگ بازیگر شد!
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت