Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@06:03:38 GMT

برگزاری نشست ارزش‌های تربیتی عاشورا در لبنان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۰۷۰۸

برگزاری نشست ارزش‌های تربیتی عاشورا در لبنان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الوطنیة للإعلام؛ «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان نشست «ارزش‌های تربیتی عاشورا، تقویت و راه‌های انتشار»  را افتتاح کرد.

این نشست در مجتمع مجتبی در ضاحیه جنوبی بیروت توسط جمعیت معلمان لبنان و مراکز امام خمینی در لبنان برگزار شد.

در افتتاح این نشست دکتر «ندی عویجان»، رئیس مرکز تربیتی مطالعات و توسعه، شیخ اکرم برکات رئیس جمعیت معارف اسلامی لبنان، «یوسف مرعی» مسئول بیسج تربیتی حزب‌الله، پروفسور «علی علاء الدین» رئیس دانشگاه معارف لبنان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست بعد از قرائت قرآن، پخش سرود حزب‌الله و سخنرانی نعیم قاسم آغاز شد. شیخ «اکرم برکات» رئیس نخستین محور نشست  با عنوان ارزش‌های دینی و انسانی بود.

در این بخش «علی عباس موسوی»، استاد دانشگاه و پژوهشگر در زمینه ارزش‌های تربیتی عاشورا سخنرانی کرد. همچنین دکتر «کمیل مبارک» در مورد ارزش‌های تربیتی مشترک بین عاشورا و دین مسیحیت صحبت کرد.

عنوان محور دوم همایش، ارزش‌های عاشورا در واقعیت تربیتی معاصر بود و ریاست آن را «ربیع نورالدین»، مسئول جمعیت معلمان شعبه «النبطیه» بر عهده داشت.

در این بخش دکتر «ندی عویجان» در مورد راه‌های اجرای ارزش‌ها در شیوه‌های آموزشی صحبت کرد.

این نشست با قرائت بیانیه پایانی توسط شیخ «نزار سعید»، مدیر کل جمعیت مراکز فرهنگی امام خمینی پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: لبنان عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم

به گزارش خبرآنلاین، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در دیدار با «استفان سژورنه» وزیرخارجه فرانسه تاکید کرد که لبنان در انتظار دریافت پیشنهاد فرانسه برای کاهش تنش، توقف جنگ و نیز اجرای قطعنامه سازمان ملل جهت بررسی و پاسخ به آن است.

بری در این دیدار ضمن تاکید بر پایبندی بیروت به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ و تمام بندهای مندرج در آن، از فرانسه بابت «رویکرد و نقش» این کشور و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور آن در «جلوگیری از جنگ علیه لبنان» تشکر کرد.

همچنین رئیس پارلمان لبنان در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گزارشی از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ویژه روستاهای واقع در مرزهای جنوبی این کشور و میزان تلفات انسانی و خسارات مالی وارده به روستاها، شهرها، زمین‌های کشاورزی و مناطق جنگی لبنان و نیز استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در این حملات و نقض اصول و قواعد درگیری ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، او در مورد مساله ریاست جمهوری این کشور نیز از اقدامات کمیته پنج‌جانبه برای رسیدن به توافقی از طریق رایزنی جهت انتخاب رئیس جمهور تقدیر کرد.

این مقام لبنانی در ادامه نیز با اشاره به مساله آوارگان سوری که «فشار مضاعفی را در تمامی سطوح بر دولت و مردم لبنان وارد کرده»، گفت که این مساله را با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور قبرس که این هفته به لبنان سفر می‌کنند، مطرح خواهد کرد.

بری همچنین از فرانسه و آلمان خواست در روابط خود با سوریه و در مورد این پرونده (آوارگان سوری) تجدید نظر کنند.

وزیر امور خارجه فرانسه شنبه‌شب با هواپیمای شخصی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد تا برای دومین بار در دوره وزارتش به لبنان سفر کرده باشد. وی هدف خود را جلوگیری از جنگ بیشتر در منطقه و کاهش تنش موجود میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اعلام کرده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900668

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم