Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی عصر دوشنبه در نشست کمیته قضایی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان، با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولیدکنندگان در راستای اقتصاد مقاومتی و شعار سال۹۷، تأکید کرد: برخی بانک‌ها واحدهای تولیدی بدهکار را با توقیف زمان، اموال، مواد اولیه و ابزارآلات جریمه می‌کنند که این امر به اساس تولید ضربه می‌زند و از سویی واحد بدهکار هم نمی‌تواند تولید کند تا بدهی بانک‌ها را پرداخت نماید لذا این امر نباید در استان رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه توقیف واحد تولیدی برای بانک‌ها پول نمی‌شود و تنها باعث تعطیلی یک واحد تولیدی می‌شوند، افزود: باید نگاهمان دست‌گیری از تولیدکنندگان باشد.

ضرورت همدلی دستگاه‌های اجرایی

دادستان سمنان رکن مهم و اساسی برای توسعه روزافزون اقتصادی را منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: همه باید در تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

آسیابی با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز، گفت: در برخی موارد دیده می‌شود که یک تصمیم اشتباه از سوی برخی دستگاه‌ها واحدهای صنعتی در استان را به تعطیلی می‌کشاند که این امر برخلاف اقتصاد مقاومتی است ما در شرایط حساس کنونی باید جلوی ورشکستگی واحدهای صنعتی و تولیدی را بگیریم و نه اینکه عامل آن شویم.

وی افزود: یکی از مواردی که به اقتصاد مقاومتی و تحقق آن کمک شایانی می‌کند، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح استان سمنان است که این امر با همدلی میسر خواهد شد.

کد خبر 4438387

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری استان سمنان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه خبرگزاری مهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان