Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از میدل ایست مانیتور، گیلاد اردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری در "موسسه اورشلیم" مدعی شد که حضور نظامی ایران و متحدانش در مرز اسرائیل افزایش یافته است.

 وی ایران را حامی حزب‌الله لبنان در نزدیکی مزرهای  رژیم صهیونیستی دانست و مدعی شد که زرادخانه حزب‌الله بیش 150000 موشک و راکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر افراط‌گرای صهیونیستی عنوان کرد که ایران روابط مستحکمی با عراق دارد و همین مسئله می‌تواند پای عراق را به یک جنگ احتمالی با رژیم صهیونیستی باز کند.

وی همچنین ضمن ادعای این‌که قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس خواهان تاسیس یک حزب‌الله دیگر در سوریه است، اظهار کرد که تعجب نمی‌کند اگر ایران تلاش کند نفوذ خود را تا کرانه باختری رود اردن افزایش دهد.

این اظهارات فرافکنانه در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی دیگر کشورها ندارد. حضور ایران در برخی کشورها مستشاری بوده و به درخواست دولت قانونی آن کشورها صورت گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود