Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:51:08 GMT

تصمیمات نهاد دموکراسی شورای شهر قابل احترام است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۲۸۶

تصمیمات نهاد دموکراسی شورای شهر قابل احترام است

استاندار البرز با نظر بر اهمیت جایگاه شورای شهر کرج به عنوان نهاد دموکراسی گفت: اجماع اعضاء شورای شهر کرج به منظور انتخاب شهرداری، رضایت مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدعلی نجفی» در نخستین دیدار با شهردار جدید کلانشهر کرج که دوشنبه (30 مهر) با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، گفت: به تصمیمات شورای اسلامی به عنوان یک نهاد دموکراسی احترام می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز طی این دیدار مطرح کرد: اجماع اعضاء شورای شهر کرج به منظور انتخاب شهرداری، رضایت مردم را به دنبال دارد.

 

وی تصریح کرد: تکلیف مدیریت شهری شهر امری بود که باید هر چه زودتر اعضاء شورا به منظور انتخاب شهردار نسبت به آن به نظر واحد می رسیدند.

 

نجفی از نگاه دولت نسبت به استان البرز و به ویژه شهر کرج نیز خبر داد و گفت: نگاه دولت نسبت به کرج بسیار ویژه است و بر رفع مشکلات این کلانشهر اهتمام دارد.

 

استاندار البرز بر هوشمندی و انسجام مردم کلانشهر کرج نیز اشاره کرد و با اظهار امیدواری از رونق مدیریت شهری، انتخاب شهردار جدید را ره آورد رونق و پویایی شهر دانست.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مقام معظم رهبری اینفوگرافی ارزانی سعید اوحدی موکب کانون های مساجد کربلای معلی نهاد دموکراسی تصمیمات شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارشوی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.



کد خبر 848723 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه وزارت دادگستری شورای شهر شهردار استان خوزستان

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان