Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@01:52:03 GMT

قانون ترامپ علیه تیم ملی وکی روش!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۸۱۵

قانون ترامپ علیه تیم ملی وکی روش!

به گزارش "ورزش سه"، ونزوئلا در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری این بازی در کشوری غیر از ایران شده است. آنها خطاب به فدارسیون فوتبال گفته اند نمی توانیم برای این بازی به تهران بیاییم. اگر برای شما امکان دارد این بازی را در یکی از کشورهای همجوار برگزار کنید.


فدراسیون فوتبال ونزوئلا دلیل اصلی انصراف از بازی تدارکاتی با ایران را شش بازیکن تیم ملی این کشور دانسته که به دلیل اقامت در کشور آمریکا، امکان ورود به ایران را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که ورود این شش بازیکن تیم ملی ونزوئلا به ایران با توجه به اقامت در آمریکا، ممکن است برای شرایط زندگی‌شان در این کشور مشکلی ایجاد کند و آنها نمی‌توانند مهر ورود به ایران را در گذرنامه‌های خود داشته باشند.


سال گذشته  ترامپ با صدور فرمانی تحت عنوان "حفاظت از ملت در برابر ورود به خاک ایالات متحده" محدودیت‌هایی در مورد ورود شهروندان چند کشور ازجمله ایران وضع کرد و البته پس از آن هم برای افرادی که به ایران سفر می کنند مشکلاتی بسیار ایجاد شد و حالا ونزوئلایی ها هم قصد ندارند با ورود به ایران برای خود از اداره مهاجرت آمریکا دردسر بخرند.


فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به این درخواست نداده است و قصد دارد در این زمینه مشورتی با کارلوس کی روش داشته باشد. اما بعید به نظر می رسد فدراسیون فوتبال راضی به میزبانی از تیم ملی ونزوئلا در کشور دیگری شود. به این خاطر که فدراسیون فوتبال در حال حاضر از نظر مالی اصلا شرایط خوبی ندارد و همین یکی دو هفته پیش بود که سفر تیم ملی فوتسال به برزیل برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور لغو شده بود.


این موضوع البته تنها مشکل فوتبال و بازی تدارکاتی برای تیم ملی نیست و مشکلات سیاسی این‌چنینی بسیاری از رشته‌های ورزشی و ورزشکاران را تحت تأثیر خود قرار داده است. همچنین توریست های  برخی از کشورهای اروپایی که دغدغه درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورتشان را داشتند، در ورود به ایران مهری روی پاسپورتشان نمی خورد تا مشکلی برایشان پیش نیاید.


تیم ملی در ماه های اخیر دو فیفا دی را از دست داده است و اگر در نهایت بازی با ونزوئلا لغو شود این سومین فیفا دی خواهد بود که بازی ایران لغو می شود.یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: این بازی از نظر ما هنوز لغو نشده است و ما هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال ونزوئلا ندادیم. در حال حاضر به دنبال ارایه راهکاری برای برگزاری این بازی هستیم.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک