Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@01:32:27 GMT

لحظه دزدی باندی با حرکات آکروباتیک + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۲۹۵۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سارقی که قصد سرقت از اداره پست را داشت با حرکتی نمایشی و عجیب خود را به داخل باجه رساند و پول ها را به سرقت برد.

حجم ویدیو: 5.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سرقت Stealing یک باند از سارقان را که توانسته بودند مقادیر زیادی پول از اداره پست محلی در منطقه "وست نوروود" لندن به سرقت ببرند به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است یکی از سارقان با نام "کلئون پری" را نشان می دهد که با دایو از یکی از باجه ها عبور می کند و سپس در حالی که همدستش نیز به دنبال او وارد محدوده باجه ها می شود اقدام به سرقت مقادیر زیادی پول نقد می کنند.

کلئون 41 ساله به همراه همدستانش "ادموند براون" 33 ساله و "متیو فرازر" 42 ساله پس از ضرب و شتم و تهدید پرسنل با اهرم، اقدام به سرقت هزاران پوند پول نقد کرده بودند. پس از وقوع این سرقت پلیس Police لندن تحقیقات گسترده خود را آغاز کرد و سرانجام این باند سارقان را به دام انداخت.

پلیس اتهامات این سه سارق را شامل هفت مورد سرقت و دزدیدن بیش از 100000 یورو پول نقد که مقادیری از آن به صورت ارز خارجی بود اعلام کرد. جلسه دادگاه این باند سارقان چندی پیش انجام شد. پری با پذیرش اتهام 2 مورد تلاش برای سرقت و ارتکاب به 5 مورد سرقت به 15 سال، براون با پذیرش اتهام 2 مورد تلاش برای سرقت و همچنین ارتکاب به 5 مورد سرقت به 13 سال و 4 ماه و همچنین فرازر نیز به اتهام 1 بار تلاش برای سرقت و ارتکاب 1 مورد سرقت به 8 سال و 8 ماه زندان Prison محکوم شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار فیلم جدید از خارج کردن جسد خاشقچی از کنسولگری عربستان + فیلم این پزشک در ایرانشهر راز بی شرمانه ای داشت! صدها سکه طلا کشف شد+عکس عکس زن چادری در گورستان برفی غوغا کرد! + جزییات 2 اتفاق مشابه در یک روز / وحشت مسافران هواپیمای پرواز تهران کیش! ماجرای قتل جنجالی دکتر تهرانی چه بود ؟ / خانواده هکی فاش کردند! خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! این مرد را می شناسید؟! / او به دختران تهرانی رحم نمی کرد! + فیلم تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه! تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا ۹ واقعیت در مورد ارتش بن‌سلمان / جاسوس ولیعهد سعودی را بشناسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing ضرب و شتم پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث پول سرقت جوان عجیب باند سارقان ویدیو ها عکس ایران دختر فیلم قتل ایرانی زندگی اینستاگرام تهران پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌های مترو

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور