Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@20:44:28 GMT

برنز اکبری با ویدیوچک از کف رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۰۰۳

ساعت 24- دست عزت الله اکبری از مدال برنز بازی‌های جهانی کشتی کوتاه ماند.

عزت الله اکبری کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم تیم ملی ایران در دیدار رده بندی این وزن به مصاف علی شعبانوف از بلاروس رفت که در یک کشتی پر افت و خیز و در حالی که بازی با نتیجه 8-8 به پایان رسید،چون حریف امتیاز آخر را گرفته بود، شکست خورد و مدال برنز را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری در ثانیه پایانی این کشتی شعبانوف را خاک کرد تا دو امتیاز دیگر کسب کند اما مربیان بلاروس درخواست بازبینی فیلم را دادند و در نهایت نظر داوران بر این شد که چند صدم ثانیه پس از پایان کشتی اکبری حریفش را خاک کرده تا دو امتیاز او پس گرفته شود و اکبری بازنده مسابقه اعلام شود.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد