Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: پس از متوقف کردن پروژه جذب بازیکن ملی، با یک بازیکن آمریکایی در پست گارد راس به توافق رسیدیم و جذب وی قطعی شده است.

وی افزود: این بازیکن ۲۸ ساله سابقه بازی در یورو لیگ را دارد و احتمالا از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال برای تیم شهرداری گرگان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهدی کامرانی کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال ایران یکی از بازیکنان مورد نظر ما بود که به دلیل مبلغ درخواستی بالا، تصمیم به جذب گارد راس آمریکایی گرفتیم که ۴۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه داشت.

سنتر خارجی از هفته پنجم به جمع ما اضافه می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه برنامه ابتدایی ما در نقل و انتقالات جذب سه بازیکن ملی بود، گفت: با این سه بازیکن به توافق هم رسیده بودیم اما پرواز آنها به گرگان به دلیل شرایط جوی منتفی شد تا شرایط طور دیگری رقم بخورد.

کلاسنگیانی اضافه کرد: یکی از بازیکنان مورد نظر ما انتظار داشت که بازیکن پیشنهادی وی را هم جذب کنیم که ما حاضر به چنین کاری نشدیم و پروژه جذب وی منتفی شد.

وی ادامه داد: میثم میرزایی دیگر بازیکنی بود که به ما قول داده بود اما پس از سفر تیم پتروشیمی به تایلند اعلام کرد رقم پیشنهادی آنها بسیار بالاتر است و جذب وی هم منتفی شد.

وی یادآور شد: پس از این قضایا با دستور شهردار گرگان تصمیم گرفتیم جذب بازیکن ملی را منتفی کنیم و به دنبال دو بازیکن خارجی برویم که بازیکن دوم هم در پست سنتر خواهد بود که به احتمال زیاد از هفته پنجم به تیم اضافه می‌شود.

امیرحسین عشقی برای تیم شهرداری گرگان بازی خواهد کرد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازیکنان جذب شده، بیان کرد: حامد سهراب نژاد، عدنان دورقی، امیر صدیقی، مسعود سلیمانی و سامان طاهرپور بازیکنان غیر بومی و با کیفیتی هستند که در تیم ما حضور دارند و امید زیادی به درخشش آنها داریم.

کلاسنگیانی افزود: سعی ما بر این بوده که از تمام ظرفیت بومی استفاده کنیم و به همین منظور ۱۰ بازیکن بومی در لیست ما قرار دارند که امیرحسین عشقی بازیکن گرگانی تیم ملی نوجوانان هم یکی از آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر نوسانات ارزی رخ نمی‌داد با بودجه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی تیم بهتری را روانه مسابقات می‌کردیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به جای بازیکنان ملی سراغ دو بازیکن خارجی برویم.

هفته به هفته بهتر می‌شویم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه با اضافه شدن دو بازیکن خارجی تلاش می‌کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم، اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ سخت است و از همان بازی اول برای پیروزی به میدان خواهیم رفت، ممکن است در طول فصل دچار فراز و نشیب شویم اما از رسانه‌ها و هواداران می‌خواهیم از حمایت ما دست نکشند.

کلاسنگیانی اضافه کرد: بازیکنان جوان و با کیفیتی در اختیار داریم که هفته به هفته بهتر می‌شوند تا بهترین نتیجه را در این فصل کسب کنیم.

وی در خصوص حمایت از بسکتبال پایه در گرگان، خاطرنشان کرد: سال گذشته شورای شهر گرگان این اجازه را داد که روی بسکتبال پایه برنامه ریزی کنیم و این اتفاق رخ داد که ثمره آن معرفی بازیکنی مانند امیرحسین عشقی بود که به تیم ملی نوجوانان راه یافت.

وی تصریح کرد: در این مسیر از آموزش و پرورش هم کمک خواستیم، اما پروسه بازیکن سازی سه تا هفت سال زمان می‌برد تا به صورت تدریجی وارد تیم لیگ برتری شهرداری گرگان شود.

شهرداری گرگان ثابت کرده پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به نظرسنجی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران، گفت: شهرداری گرگان در مسابقات ثابت کرده پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران است و هر تیمی که این ادعا را دارد باید در مسابقات آن را به اثبات برساند.

کلاسنگیانی افزود: شهرداری گرگان بدون هیچ تردیدی همواره پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران بوده و تعداد تماشاگران ما در رقابت‌های لیگ برتر گویای همه چیز است.

وی یادآور شد: تمام سعی ما در فصل جدید این خواهد بود که با کسب نتایجی در شان بسکتبال گرگان دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 4438529

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان گرگان لیگ برتر بسکتبال اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا