Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:15:40 GMT

قیمت موبایل ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا میکند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۰۵۵

قیمت موبایل ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا میکند

فعالان بازار از کاهش بیش از ۱۵ درصدی قیمت انواع گوشی تلفن‌همراه خبر می‌دهند و معتقدند که با ادامه روند نزولی قیمت ارز به ویژه دلار، شاهد افت بیشتر قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

محمدرضا پرتوی یکی از فروشندگان گوشی تلفن همراه دراینباره گفت: طی ماه گذشته انواع مختلف گوشی و لوازم جانبی آن بیش از ۱۵ درصد افت قیمت را تجربه کرده است و امیدواریم در هقته‌های آینده این کاهش قیمت‌ها ادامه پیدا کند و مردم برای خرید، روانه بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی ماه‌های گذشته افزایش قیمت انواع تجهیزات دیجیتال به قدری شدت داشت که تهیه محصول جدید، خارج از قدرت خرید مردم بود و فروشندگان در این مدت بیش از گذشته متضرر شدند.

سینا میرهاشمی یکی از واردکنندگان تلفن‌همراه نیز با اشاره به کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی انواع گوشی به گفت: طی هفته‌های گذشته شاهد کاهش تزریق محصولات وارداتی به بازار بودیم که دلیل آن احتکار‌هایی بود که برخی دستندرکاران بازار به آن مبادرت می‌کردند و حالا با شکسته شدن قیمت‌ها، گوشی‌های زیادی روانه بازار شده‌اند و به نظر می‌رسد با ادامه این روند شاهد افت بیشتر قیمت‌ها در آینده نزدیک باشیم.

این واردکننده تلفن همراه افزود: به دلیل کاهش تقاضا در بازار، میزان واردات نیز روند نزولی به خود گرفته است که امیدواریم این رویه با کاهش بیشتر نرخ ارز از بین برود.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود کاهش واردات گوشی‌های تلفن‌همراه، چرا مراجع رسمی از افزایش میزان واردات خبر می‌دهند، گفت: اخباری که اخیرا توسط مسئولان در اینباره منتشر شده است حاکی از افزایش واردات قانونی دستگاه‌های تلفن‌همراه نسبت به سال گذشته و قبل از اجرایی شدن طرح رجیستری است؛ اما به طور کلی در ماه‌های گذشته میزان واردات تلفن‌همراه کاهش چشمگیری داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت موبایل کاهش قیمت تلفن همراه بازار سیر نزولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند