Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، نظرسنجی‌ها نشان دهنده نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد رئیس جمهور کشورشان است.

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا شروع شده است.

جمهوری‌خواهان هم مجلس نمایندگان و هم سنا را در کنترل خود دارند، اما نتایج نظرسنجی‌ها نشان دهنده وجود نگرانی‌هایی برای حزب حاکم در آمریکا است که رئیس جمهور کنونی از حزب آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز و نشریه وال استریت ژورنال آمریکا از مردم این کشور پرسیده شد عملکرد دونالد ترامپ را در جایگاه رئیس جمهور آمریکا چگونه ارزیابی می‌کنند.

۴۹ درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.

البته ۴۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی نظر مثبتی درباره عملکرد دونالد ترامپ داشتند.

انتهای پیام/

۴۹ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی‌ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا انتخابات نظرسنجی کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم جوار کفایت نمی‌کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

مخفی افزود: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

کد خبر 6098610

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت