Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:38:51 GMT

استاندارد بودن کالاها به مطالبه عمومی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۳۴۲

استاندارد بودن کالاها به مطالبه عمومی تبدیل شود

حمید اشتری دوشنبه شب در حاشیه بازدید از طرح نیمه تمام ساختمان جدید استاندارد شهرستان گناوه درگفت وگو با ایرنا افزود: در برهه کنونی استاندارد موضوعی جهانی و فراتر از ملی است و از حالت اختیاری به اجباری تبدیل شده است.
وی اظهارداشت: استاندارد ایران برای همگامی با شاخصه های جهانی، استانداردهای ملی و بین المللی تدوین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران یادآورشد: اصلاح ساختار، تنظیم و ابلاغ آیین نامه جدید، تقویت بودجه و منابع استاندارد از اولویت های سازمان ملی استاندارد ایران در سطح کلان است که بتواند اجرای قانون مصوب شده را سرعت ببخشد.
اشتری گفت: در سطح استان ها نیز این برنامه ها باید اجرایی شود و دارندگان منابع استانی نگرشی مجدد به وضعیت استاندارد داشته باشند و آن توسعه ای است که مجلس به وضعیت استاندارد در قالب قانون جدید که در سال 1396 تصویب شد، بخشیده است.
وی در ارتباط با وضعیت پیشرفت ساختمان جدید استاندارد بندرگناوه گفت: منابع این طرح نیمه تمام، از محل سازمان استاندارد و استانی تامین می شود و امیدواریم هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.
اشتری افزود: با توجه به درآمد زایی این طرح و بهره مندی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و مصرف کنندگان از خدمات در بهره برداری از آن سرعت بخشی می شود.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر و در کرانه خلیج فارس قراردارد و شغل عمده مردم این منطقه به دریا وابسته است.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آیین نامه استان بوشهر خلیج فارس درآمد قانون راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی