Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@00:20:38 GMT

اعلام رای دیدار ناتمام صنعت نفت و پیکان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۳۶۶

اعلام رای دیدار ناتمام صنعت نفت و پیکان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت کمک داور دوم که منجر به مصدومیت وی شد و در بازی وقفه ایجاد کرد، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل ورود تماشاگران به زمین بازی و نیمه تمام ماندن مسابقه در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود تیم پیکان بود، داور این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد و اجازه ادامه بازی را نداد.

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و گزارش داور و مسئولان برگزاری مسابقه  با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد.

هم‌چنین صنعت نفت را به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت در 31 شهریور 97 و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

دستور موقت فوق نیز ملغی الاثر است و بدل پرونده در خصوص رسیدگی به تخلفات 4 نفر از تماشاگران آشوبگر باهویت اعلامی در پرونده مفتوح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال پيكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر