Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان نسبت به ثبت اموال در سامانه سادا(سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی) اقدام کنند. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غضنفر آرام شب گذشته در نشست هماهنگی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این نشست به منظور بحث و بررسی پیرامون بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌های ابلاغی و امورات مالی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ذیحسابان به عنوان مشاوران امین دستگاه‌های اجرای نقش بسیار مهمی در نظارت بر هزینه کرد دستگاه‌ها دارند و با تطبیق هزینه‌ها و پرداخت‌ها با قوانین و مقررات ضمن صرفه جویی در مصرف منابع مالی، از ریخت و پاش‌ها در دستگاه‌های دولتی جلوگیری کرده و نقش پر رنگی در کاهش مفاسد اقتصادی دارند.

آرام افزود: وظایف نظارتی ذیحسابان در قانون محاسبات عمومی و سایر قوانین مالی و محاسباتی مشخص شده است و با آگاهی و دانش تخصصی و با اشرافیت به وظایف و تکالیف قانونی خود، قوانین و مقررات را به دقت مورد توجه قرار داده، از انحراف و بی انضباطی مالی در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: موافقتنامه‌ها ابزار کار ذیحسابان هستند  که در هزینه کرد مالی دستگاه به آن استناد می‌کنند و هزینه‌ها و پرداخت‌های ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی با تطبیق هزینه‌ها با موافقتنامه‌ها و سایر قوانین و مقررات مالی صورت می‌گیرد.

نماینده وزیر اقتصاد و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتظار می‌رود هر چه زودتر مبادله موافقتنامه دستگاه‌های اجرایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت گیرد تا فرایند مالی دستگاه‌ها تسریع شود.

آرام خاطرنشان کرد: حسابداری تعهدی نیاز و ضرورت اساسی نظام مالی کشور است و در اجرای آن در دستگاه‌های اجرایی باید همت و تلاش لازم صورت گیرد.

وی افزود: حسابداری تعهدی زیرمجموعه بودجه ریزی عملیاتی بوده و ضروری است دستگاه‌های اجرایی عملیات آن را نهایی کنند تا قیمت تمام شده خدمات و فعالیت‌ها طبق استانداردهای حسابداری تعهدی به‌دست آید و به طور حتم نظم، انضباط و شفافیت در امور مالی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • پولشویی
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد