Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@02:59:41 GMT

شریعتمداری در وزرات صمت «بدشانسی» آورد!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۵۱۵

شریعتمداری در وزرات صمت «بدشانسی» آورد!

به گزارش جهان نيوز، محمد نعیم امینی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شریعتمداری گزینه خوبی برای وزارت کار است، اظهار داشت: شریعتمداری سابقه و چهره خوبی را از خود در دوره‌هایی که عهده‌دار وزارت بوده، به نمایش گذاشته است و سوابق قابل توجه دیگری هم در حوزه‌های اقتصادی دارد.  

وی در ادامه افزود: شریعتمداری سوابقی مانند رییس کمیسیون اقتصادی شورای راهبردی روابط خارجی و عضویت در هیئت امنای ستاد اجرایی را دارد و به عبارتی با نهادهای عمومی و شبه عمومی آشنایی دارد و در مجموع با جامعیتی که در کارهایش سراغ داریم، می‌تواند در وزارت کار موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امینی‌فرد عنوان کرد: به لحاظ سیاسی هم وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ رییس ستاد انتخابات کاندیدایی بود که مورد اجماع اصلاح‌طلبان بود و در نهایت پیروز انتخابات شد.

نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به عدم تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر وزارت رفاه از کار و تعاون جدا می‌شد، شاید به غیر از شریعتمداری کاندیدای دیگری قابل طرح بود ولی برای مجموعه فعلی که همچنان یک وزارتخانه است، قطعا شریعتمداری گزینه مناسبی است.

امینی فرد با بیان اینکه شریعتمداری در وزارت صمت مقداری با بد شانسی مواجه شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که به وجود آمد در حوزه اختیارات وی نبود و شریعتمداری نباید در مورد آنها پاسخ میداد، ولی عملا شرایط اقتصادی کشورمان به نوعی پیش رفت که وی در معرض انتقادات زیادی قرار گرفت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه نمونه‌هایی از تولیدات تازه اجرای اذان در دستگاه‌های موسیقی اصیل ایرانی معرفی خواهد شد و در قسمت دوم برنامه ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی مجموعه‌ای از آثار مناجاتی را اجرا می‌کند.

آثار اجرا شده توسط ارکستر نیایش در این اجرا، سروده و با آهنگسازی علیرضا امینی بوده که تنظیم قطعات را ایمان ملکی انجام داده است. اساتید برجسته هاشم احمدوند، سید ابوالفضل عدل، مهدی محمدی، حامد کاظمی و جواد کاپریمی خوانندگان آثار اذان‌ها و در ادامه ارکستر نیایش هستند. مراسم تجلیل از اجرای استاد رحیم موذن‌زاده و استاد احمد مراتب و اهدای لوح های یادبود نیز یکی از چند قسمت این برنامه است. همچنین رونمایی از لوح ثبتی پرونده ثبت اذان گویی با موسیقی اصیل دستگاهی آواز ایرانی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علیرضا امینی در خصوص «شب نغمه‌های اذان ایرانی» گفت: من برای اولین بار در پرتو معرفی اجرای نغمه‌های اذان ایرانی به روش پیشینیان که اسناد مضبوط آن از حدود ۱۱۰ سال پیش موجود است اجرایی را روی صحنه خواهم برد. نماز جایگاه معنوی بسیار بالایی در میان ایرانیان داشته است و در هر کوچه و خیابانی هر ایرانی با بیان خود اذان می‌گفته و مردم را برای نماز و عبادت آگاه می نموده است. همان طور که در حال حاضر اذان بیات ترک رحیم موذن‌زاده اردبیلی و شور محمد آقاتی در بهترین روایت ارزش این گونه مهم هنر معنوی را در جامعه ما نشان می‌دهد، ما می‌توانیم با رونق روایت دوباره اذان ایرانی بین هنرمندان آواز اصیل ایرانی، تمام ایرانی‌ها را با حفظ و روایت اذان آشتی دهیم. اذان می‌تواند به عنوان یک نغمه و مناجات در تمامی لحظات زندگی مردم حضور داشته باشد؛ چراکه تمام جملاتش گفت و گو از صفا و صمیمیت و اصول دینی ما است. اگر بتوانیم این باورها را تقویت کنیم تاثیر مثبتی روی تربیت اخلاقی جامعه خواهد داشت.

در اولین اجرای «شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تالار اندیشه ورود برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛