Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در مراسمی که به همین منظور در فرودگاه شهید دستغیب شیرازبرگزارشد با اهدای حلقه های گل ازاین قهرمانان تقدیر شد.
امیرضا ده بزرگی که در وزن 45 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی المپیک جوانان 2018 آرژانتین به روی تشک رفته بود پس از پشت سرگذاشتن تمام حریفانش بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد و مدال طلا را برای کشورمان و استان فارس به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نوید محمدی دیگر ورزشکار شیرازی که در وزن 68 کیلو گرم کاراته به مصاف حریفان خود رفته بود با اقتدار مدال طلا را کسب کرد و اولین مدال طلای کاراته المپیک را برای کشورمان به ارمغان آورد.
محمدرضا رحمانی فر هم دیگر ورزشکار شرکت کننده از فارس بود که در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 58 متر و 92 سانتی متر به مقام چهارم رسید و با 32 سانتی متر اختلاف، فاصله بسیار اندکی با نفرات دوم و سوم این ماده داشت.
حمیدرضا ده بزرگی در کشتی فرنگی، محمدرضا رحمانیان در پرتاب دیسک و نوید محمدی در کاراته سه ورزشکارشرکت کننده از استان فارس در رقابت های المپیک جوانان بودند.
سومین دوره بازی های المپیک 2018 آرژانتین از 15 مهرماه آغاز شد و تا بیست و ششم همین ماه ادامه داشت.
کاروان ورزشی ایران با 49 ورزشکار دختر و پسر در 17 رشته با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و چهار برنز و صعود 17 پله‌ای نسبت به دومین دوره که در سال 2014 در نانجینگ چین برگزار ش، در جایگاه هفتم ایستاد.
7368 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آرژانتین المپیک بازی های المپیک کشتی فرنگی وزن راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد