Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک رضازاده، مدیرکل انتقال خون استان اردبیل در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل انتقال خون اردبیل با اشاره به اینکه تمامی پرسنل اداره کل انتقال خون استان افراد مجرب و متخصص هستند، اظهار کرد: اردبیل در گرایش بانوان به امر خدا پسندانه اهدای خون جزء 10 استان اوّل کشور است که خود نشان از فرهنگ‌سازی مناسب در منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی خوبی در خصوص گرایش افراد به ویژه زنان به سمت اهدای خون در استان اردبیل صورت گرفته است، یادآور شد: در سالجاری میزان اهدای خون در استان بیش از 15 درصد رشد داشته و هر روز این آمار در حال افزایش است و به سمت نزدیک شدن به آمار جهانی پیش می‌رود.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه از سال گذشته تاکنون با مشکل تأمین فرآورده‌های خون در استان مواجه نشده‌ایم تصریح کرد: در استان پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تأمین فرآورده‌های خونی صورت گرفته و تاکنون هر مرکز درمانی که درخواست خون کرده، نیاز آن برطرف شده است.

رضازاده افزود: اداره کل انتقال خون استان به خاطر ارائه خدمات مناسب و فرهنگ سازی اهدای خون به عنوان دومین دستگاه اجرایی استان بر اساس تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در کشور انتخاب شده است.

وی افزود: برای همکاری با این نهاد در زمینه انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مشترک آمادگی داریم.

رضازاده تشکیل کارگروه تخصصی با حضور دستگاه‌های اجرایی و مراکز پژوهشی برای برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت توسعه علمی استان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: با این همکاری‌ها می‌توان میزان خدمات ارائه‌ای و استفاده از توانمندی‌ واحد‌های فنی و علمی استان را ارتقا بخشید.

وی اضافه کرد: اداره کل انتقال خون استان و جهاددانشگاهی اردبیل می‌توانند متولیان امر را به سمت تشکیل این کارگروه‌ها سوق دهند تا ضمن فراهم کردن زمینه پیشرفت و بالا بردن کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی استان، از موازی کاری و پراکندگی جلوگیری کنند و به صورت متحد و به هم پوسته عمل کنند.

انتهای پیام/ح

رشد 15 درصدی میزان اهدای خون در استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

حسنعلی حسین پور امروز ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان  تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد با نام های تاب زنجیره ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان،  دو مورد قطار بدون ریل،  قطار کودک و ماشین برقی به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل نمایند.

حسین پور تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر، با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مخلتف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند