Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین انتخابات دانش آموزی استان که بصورت نمادین در آموزشگاه شاهد دخترانه شهید یعقوبی ناحیه یک برگزار شد، افزود: 30 هزار و 560 نفر دانش آموز در این انتخابات به عنوان داوطلب شرکت کرده اند که از این تعداد 14 هزار و 363  نفر به عنوان منتخب دانش آموزان برگزیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این بیان که 95 هزار و 314 نفر در دوره ابتدایی، 46 هزار و 59 نفر در دوره اول متوسطه و 33 هزار و 802 نفر دانش آموز در دوره دوم متوسطه در این انتخابات شرکت خواهند کرد، خاطر نشان ساخت: پیش بینی می شود 174 هزارو 406 رای ماخوذه در این انتخابات اخذ شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه انتخابات دانش آموزی تمرینی برای مشارکت در تصمیم گیری مسایل مختلف در جامعه می باشد، تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید رویکرد واگذاری امورات پرورشی و آموزشی به تشکل های دانش آموزی که شورای دانش آموزی نیز جزو آن می باشد، را جزو اولویت های خود قرار داده است.

کافی با اشاره به اینکه بهره وری از شیوه های پرورشی و آموزشی و نیز مراقبت فعالیت های شورای دانش آموزی در مدرسه از اهداف این انتخابات است، گفت: بررسی پیرامون چگونگی مشارکت دانش آموزان و فعالیت های آموزشی و پرروشی و اجرایی مدرسه نیز از دیگر اهداف شوراها است.

وی همکاری در برنامه ریزی و اجرای مناسبت های مذهبی و انقلابی در مدرسه را از وظایف شوراها عنوان کرد و اذعان داشت: شوراهای دانش آموزی بایستی همکاری در ارتقای مهارت های فرهنگی، هنری علمی و ورزشی دانش آموزان و برگزاری مسابقات را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز