Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@01:13:39 GMT

تعطیلی مدارس خطر آفرین در بیجار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۱۴۵۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، فرماندار بیجار گفت: برای پیشگیری از بروز حوادث، باید مدارسی که از فضای آموزشی و تربیتی نامناسب و خطر آفرین برخودار هستند، تعطیل و دانش آموزان به سایر مدارس منتقل شوند.
علی اکبر ورمقانی با اشاره به وضعیت نامناسب مدرسه روستای خاندانقلی خاطر نشان کرد: فضای آموزشی این مدرسه غیر قابل استفاده است و دانش آموزان باید در مدارس نزدیک به روستا مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بیجار گفت: در حال حاضر دانش آموزان مدارس روستا‌های گوجه کند، قرادربند و گنبدی از نظر ایمنی مناسب نیستند و برای ادامه تحصیل سه کانکس با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیون ریال تهیه و بزودی در مکانی مناسب مستقر می‌شود.
همچنین در حال حاضر دانش آموزان مدرسه روستای آغبلاق چنگ الماس به علت نامناسب بودن فضای آموزشی در داخل کانکس مشغول به تحصیل هستند.
ورمقانی با اشاره به اهمیت توجه و رسیدگی به وضعیت دانش آموزان خوابگاهی گفت: بیش از ۵۶۹ دانش آموز دختر و پسر در مدارس شبانه روزی به تحصیل اشتغال دارند که افزایش سطح امکانات و خدمات مورد نیاز با همکاری والدین امکان پذیر خواهد بود.
وی گفت: هزینه خوابگاه دانش آموزی در بیجار بیش از ۱۵ میلیون ریال به ازای هر دانش آموزاست
با تصویب شورای آموزش و پرورش شهرستان از هردانش آموز مبلغ ۶ میلیون ریال دریافت می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازرسی مدارس بیجار شناسایی فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند