Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:38:36 GMT

13نقطه حادثه خیز جاده های هرمزگان ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۱۸۰۲

13نقطه حادثه خیز جاده های هرمزگان ایمن سازی شد

بندرعباس- ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در مجموع 22 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان شناسایی شده که از ابتدای سالجاری تاکنون، 13 نقطه اصلاح و ایمن سازی شد.

به گزارش ایرنا، میرداد میردادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین نقاط حادثه خیز در جاده های هرمزگان مربوط به حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس و حاجی آباد با بیش از 10 نقطه است که برخی از آن ها آشکارسازی و رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: نصب چراغ چشمک زن، اصلاح قوس، تابلو محدودیت سرعت، تعریض و شانه سازی، نصب علائم، برج نوری و ایمن سازی برای جلوگیری از کاهش تصادف و ایمن سازی جاده های حادثه خیز در هرمزگان انجام شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهارداشت: نقاط حادثه خیز بر اساس شاخص هایی همچون تعداد تصادف های منجر به فوت و آسیب دیدگی شناسایی شدند که پس از اولویت بندی، ایمن و استانداردسازی می شوند.
میردادی یادآورشد: همچنین 45 نقطه پرتصادف در جاده های اصلی، فرعی و روستایی هرمزگان برای اصلاح از سوی شورای هماهنگی ترافیک پیشنهاد شد که 21 نقطه تاکنون شناسایی شده و جهت اولویت بندی به کمیسیون ایمنی راه های کشور ارایه شد.
وی گفت: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز و پرتصادف می تواند در کاهش تصادفات جاده ای و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده ای استان هرمزگان تاثیر داشته باشد.
بر اساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، در حال حاضر 78 دستگاه دوربین کنترل سرعت و 12 هزار تابلو و علایم اطلاعاتی و ایمنی در جاده های استان نصب شده است.
استان هرمزگان دارای 13 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه است که برای ساخت، نگهداری و توسعه راه ها سه ارگان شامل سازمان راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت زیربنا و توسعه راه ها در جاده های استان فعالیت می کنند.
7195/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل و راهداري نقاط حادثه خيز جاده اي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور