Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با قدردانی از مشارکت روحانیون و دانشجویان در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: دانشجویان، روحانیون و طلابی‌که در کار جهادی و سازندگی شرکت می‌کنند در تراز انقلاب اسلامی قرار دارند. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی‌ صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جلسه با طلاب و مسئولان اردوهای جهادی استان بوشهر با تقدیر از تلاش آنان در محرومیت‌زدایی به روستاها و شهرها به اهمیت احسان و نیکوکاری پرداخت و اظهار داشت: احسان به معنای از خود گذشتن و کمک به دیگری برای رفع چالش‌های زندگی در مسائل مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه احسان فعل خدایی است و وصف خدایی دارد افزود: در این راستا کسی که در اردوی جهادی خدمت می‌کند هم فعل خدایی انجام می‌دهد و هم وصف خدایی دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شخص محسن محبوب خداست خاطر نشان کرد: وقتی انسان محسن پروردگار شد  خداوند متعال به تمامی اهل آسمان و زمین امر می‌کند که این شخص را دوست بدارند.

وی انجام کار جهادی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد:  خدمات جهادی ،در ساختار شخصیت انسان و هم شخصیت دینی و معرفتی و رفع چالش‌های زندگی بسیار موثر است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کار جهادی آثار و برکات بسیاری دارد گفت: این کار خیر در فطرت انسان جای دارد بدین معنا انسان از خود عبور کرده و به فضایی دست می‌یابد که این دست پیدا کردن نشان از شخصیت او دارد.

امام جمعه بوشهر یکی از ویژگی‌های حوزه علمیه و سپاه را داشتن طلاب و دانشجویان انقلابی عنوان و تاکید کرد: طلاب و دانشجویانی که در کار جهادی و سازندگی شرکت می‌کنند در تراز انقلاب اسلامی قرار دارند و این کار یکی از نشانه‌های در تراز بودن است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: کسانیکه وقت خود را در  این کار می‌گذارند خداوند چندین برابر به وقت آنان در زندگی برکت می‌دهد و به رشد زمانی دست می‌یابند.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به دانش‌بنیانی فعالیت روحانیت و دانشجویان در اردوهای جهادی افزود: روحانیت و دانشجویان در کنار سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن و خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند البته در این راه باید با دانش عمل کرد. 

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم