Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:29:43 GMT

آب شرب گیلان با استانداردهای ملی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۲۸۱۰

آب شرب گیلان با استانداردهای ملی عرضه می‌شود

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان گفت: سختی آب تنها در برخی از منابع زیرزمینی (چاه‌ها) بالاتر از حد استاندارد است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آبفای گیلان؛ پیرو اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه شورای پدافند غیرعامل مبنی بر اعلام بالاتر از حد استاندارد سختی آب در استان گیلان، مدیرعامل این شرکت بر سلامت و کیفیت آب در حد استانداردهای ملی ایران صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان گفت: سختی آب تنها در برخی از منابع زیرزمینی (چاه‌ها) بالاتر از حد استاندارد است.

وی تصریح کرد: سختی آب عموماً به میزان غلظت کلسیم و منیزیم آب گفته می شود که در اثر جوشاندن آب، اندکی ته نشین می‌شود و باتوجه به اینکه سختی آب برای انسان مضر نیست، ممکن است مقبولیت آن از نظر طعم و ذائقه در افراد مختلف متفاوت باشد.

حسینی در ادامه افزود: نتایج آزمون‌های آب که با نظارت کمیته تخصصی برنامه ایمنی آب در آزمایشگاه های تخصصی استان توسط مرکز بهداشت و شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی به طور مستمر مورد بررسی قرار می گیرد بیانگر سلامت کامل آب شرب بهداشتی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آب و فاضلاب استان گیلان استاندارد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهری و روستایی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است