Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@07:38:07 GMT

انتقاد ژاوی از سرمربی منچستر یونایتد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۳۹۱۸

انتقاد ژاوی از سرمربی منچستر یونایتد

ژاوی هرناندس هافبک اسپانیایی السد قطر می‌گوید از فوتبال دفاعی که تیم‌های تحت‌ هدایت مورینیو ارائه می‌دهند، لذت نمی‌برد.

به گزارش مشرق،‌ ژاوی هرناندس که امشب (سه‌شنبه) به همراه تیم فوتبال السد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود، از تاکتیک‌های مبتنی بر دفاع ژوزه مورینیو انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد این فصل با سرمربیگری ژوزه مورینیو تنها پنج پیروزی در تمامی رقابت‌های مختلف کسب کرده و همین باعث شده تا آقای خاص تحت‌فشار قرار بگیرد، اما برتری 3 بر 2 این تیم مقابل نیوکاسل و تساوی 2 بر 2 در خانه چلسی کمی از شدت فشارها کاسته است.

ژاوی که در زمان حضورش در بارسلونا بارها با رئال مادرید تحت‌هدایت مورینیو تقابل کرده، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گفت: مورینیو یک مربی خیلی دفاعی است و بازی مقابل اینتر تحت‌ هدایت وی آسان نبود. مورینیو به تمامی جزئیات توجه دارد و تمامی فضاها را می‌بندد و فضای کمی در اختیار حریف قرار می‌دهد. من اما گونه دیگری از فوتبال را دوست دارم. این هم نقدی به مورینیو نیست، اما من از فوتبال دفاعی لذت نمی‌برم و تیم‌هایی که من در آنها بوده‌ام هرگز به این سبک بازی نکرده‌اند.

هافبک السد قطر  در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیش‌بینی کرد که پپ گواردیولا در آینده در ایتالیا مربیگری خواهد کرد. وی در این باره گفت: گواردیولا نه‌ تنها به دنبال ارائه فوتبال زیبایی است، بلکه حتی به تمامی جزییات حرکات دفاعی هم توجه دارد و تیم‌هایش بسیار سازمان‌یافته هستند. اگر پپ گفته که می‌خواهد مربیگری در ایتالیا را تجربه کند، قطعاً دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به شناختی هم که از گواردیولا دارم باید بگویم که او تنها برای حضور در سری A به ایتالیا نخواهد رفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین السد قطر انتقاد بارسلونا ژاوی سرمربی فوتبال منچستریونایتد مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین