Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت: بیش از ۱۰ میلیون دانش‌آموز از ۹۵ هزار مرکز آموزشی در این انتخابات شرکت می‌کنند. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، زهرا مظفر امروز در حاشیه برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی که همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسلامشهر نیز برگزار شد اظهار داشت: فلسفه ایجاد شورای دانش‌آموزی تقویت بنیادهای فرهنگی، اجتماعی  و تمرین عملی تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: بیش از 10 میلیون دانش‌آموز از 95 هزار مرکز آموزشی در این انتخابات شرکت می‌کنند که بیش از 4 میلیون نفر در دوره‌ ابتدایی مشارکت جدی در این انتخابات دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه حدود 70 درصد اعضای شورای دانش‌آموزی را دانش‌آموزان ابتدایی تشکیل می‌دهند افزود: آموزش و پرورش درنظر دارد تا شورا و مشورت از دوران ابتدایی در اذهان و روح و روان دانش‌آموزان نقش ببندد و در وجودشان نهادینه شود.

مظفر خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: عضویت شما به عنوان کاندیدا یعنی مصداق عملی و عینی در مشارکت‌های جامعه، مسئولیت‌پذیر بودن و تأثیرگذار بودن که امیدوارم با شعار صداقت در رفتار، عمل و گفتار و نه شعارهای آرمانی کاندیدا شوید.

وی ادامه داد: باید با تجربه شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی و گفت‌وگو در چارچوب قوانین و مقررات بتوان دغدغه‌های منطقه خود را از راه درست و منطقی آن به گوش مسئولان رساند.

امکانات فرهنگی اسلامشهر متناسب با ظرفیت دانش‌آموزان آن نیست

در ادامه این مراسم حسنعلی بنار رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز اظهار داشت: شورای دانش‌آموزی برای شکل‌گیری و ارتباط دوسویه میان معلمان، مدیران، کارکنان و دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در اداره مدرسه و بهره‌مندی از مشورت با دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

 وی افزود: شورای دانش‌آموزی بهترین بستر برای مدیران است تا نیازهای ورزشی، زیستی، فرهنگی و غیره دانش‌آموزان تأمین و در جهت ارتقا آن‌ها گام بردارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر  این شهرستان را گنجینه زرخیز استعدادها عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر موفقیت‌های بی‌نظیری در زمینه‌های مختلف علمی، تربیتی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی کسب کرده و نیازمند نگاه ویژه و مثبت مسئولان آموزش و پرورش هستند .

بنار در پایان با اشاره به کمبود امکانات فرهنگی در مدارس شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: اسلامشهر در چند کیلومتری پایتخت با جمعیت دانش‌آموزی 90 هزار نفر متأسفانه از حداقل امکانات فرهنگی و اردویی برخوردار نیست.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود