Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره جشنواره ملی ادبی "جایزه جمالزاده" بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین دوره  جشنواره ملی جایزه جمالزاده امسال به نام استاد "محمدعلی جمالزاده" یکی از بزرگ ترین نویسندگان ایران برگزار می‌شود.

این جشنواره که بهانه‌ای برای توجه به نویسندگان و خالقان آثار ادبی بوده در دو بخش داستان کوتاه با موضوع های «اصفهان» و «زندگی نگاره های اصفهان» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اصفهان ، آثار باید با عناصر مختلف فرهنگی و هنری اصفهان مانند اماکن تاریخی، مذهبی و آداب و رسوم پیوند داشته باشد. همچنین بخش زندگی نگاره های اصفهان نیز شامل روایت های واقعی اتفاق افتاده در اصفهان است و در قالب ناداستان ارائه می‌شود.

گفتنی است، هر نویسنده در هر بخش می تواند با یک اثر و حداقل 5 هزار کلمه در این جشنواره  شرکت کند و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا بیستم آذر ماه در سایت جشنواره به آدرس "www.jamalzadehaward.ir"  بارگذاری  و فرم ثبت نام نیز تکمیل کنند.

نخستین دوره جشنواره ملی ادبی "جایزه جمالزاده" بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟