Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@03:01:01 GMT

مجرم اینترنتی در کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۵۰۸۸

حوادث رکنا: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: فردی که به ایمیل یکی از شهروندان نفوذ کرده و به تصاویر‌شخصی گوشی متصل شده بود توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ‌"علی کریمی رئیس پلیس Police فتا استان کرمانشاه گفت: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر این‌ که شخصی ناشناس با نفوذ به اکانت ایمیل متصل به تلفن همراه وی اقدام به بک‌آپ گرفتن از پیام‌ها، تماس‌ها و تصاویر‌شخصیش کرده، پرونده ای تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى افزود: پس از اخذ اظهارات شاکى و بررسی مدارک و تجهیزات دیجیتال موجود توسط کارشناسان پلیس فتا ادعای نامبرده مورد تاًیید گرفت و توانستند با به کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهم را که از دوستان شاکی بود شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر قضیه شد ولی پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد که با کسب اعتماد شاکی و به بهانه ارسال ایمیل اطلاعات وی را دریافت و سپس اقدام به بک‌آپ گیری از اطلاعات گوشی وی کرده است.

رئیس پلیس فتا همچنین با توصیه به شهروندان درباره استفاده از رمز عبور مناسب که قابل حدس زدن نباشد، گفت: بهتر است افراد از ارائه ایمیل و رمز خود به دیگران خودداری کرده و اگر مجبور به اینکار هستند حتماً در سریعترین زمان ممکن رمز اکانت خود را تغییر دهند.

وی در پایان، به روز بودن آنتی ویروس بر روی سیستم‌ها را ضروری دانست و گفت: کاربران برای جلوگیری از نفوذ هکرها باید از فایروال‌های (دیوراه آتش) قوی جهت جلوگیری از نفوذ هکرها استفاده کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! نفیسه روشن داغدار شد+ عکس فوری / بخشی از جسد خاشقجی در چاه باغ کنسولگری عربستان پیدا شد محمدرضا گلزار بخاطر وام نجومی شکایت می‌کند تصاویر دیده نشده از نوجوانی احمدی نژاد، لاریجانی ، قالیباف و رفسنجانی خودکشی شراره رخام با تفنگ + عکس قاتلان و شاهدان پرونده خاشقجی در معرض اعدام هستند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police پلیس فتا اخبار حوادث پلیس فتا کرمانشاه اینترنتی دستگیر شد استان کرمانشاه عکس فیلم اینستاگرام قتل دختر ایران ایرانی سرقت شهرستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، در این دانشگاه پلیس آمریکا ۴۳ دانشجوی شرکت کننده در تحصن ضدصهیونیستی را دستگیرکرد.
در دانشگاه شیکاگو هم به رغم محاصره پلیس و تهدید دانشگاه، همچنان تحصن ضد صهیونیستی دانشجویان ادامه دارد.
در دانشگاه پرینستون هم پلیس با یورش به محل تحصن دانشجویان در کتابخانه دانشگاه، ۱۵ دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه پورتلند هم پلیس آمریکا ۱۲ دانشجو که در تجمع حمایت از فلسطین حضور یافته بودند دستگیر کرد.
پلیس در دانشگاه نیویورک هم ۱۳ دانشجو را دستگیر کرد.
شمار دانشجویانی که تاکنون در دانشگاه‌های مختلف آمریکا از سوی پلیس این کشور دستگیر شده اند از دو هزار و یکصد نفر فراتر رفته است.
اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاه‌های این کشور ادامه دارد.

 

 

اظهارات:
جان شل - رئیس یگان پلیس ضدشورش
یک استاد دانشگاه نیو اسکول نیویورک
دانشجوی دانشگاه شیکاگو
دانشجوی دانشگاه شیکاگو
دانشجوی اعتصاب کننده دانشگاه پرینستون
دانشجوی اعتصاب کننده دانشگاه پرینستون

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد