Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@21:58:31 GMT

شهر رشت همچنان بدون شهردار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۵۵۶۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رییس شورای اسلامی رشت امروز گفت : شصتمین نشست شورای اسلامی شهر رشت که دیروز برای انتخاب شهردار برگزار شد به دلیل خروج سه عضو این شورا از رسمیت خارج شد.
آقای علوی با بیان اینکه آقای بهارمست سرپرست شهرداری رشت در نشست دیروز باز هم به مدت سه ماه حکم سرپرستی را گرفت افزود : پس از اربعین نشست انتخاب شهردار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر اینکه آیا گزینه جدیدی برای پست شهرداری رشت تعرفه خواهد شد گفت : در صورت رای دوفوریتی اعضا ممکن است این اتفاق هم رقم بخورد ولی تلاش بر این است که از گزینه های معرفی شده شهردار انتخاب شود.
رییس شورای اسلامی شهر رشت همچنین با اشاره به دلایل طولانی شدن روند انتخاب شهردار رشت گفت : همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت متفق القول هستند تا بهرتین گزینه برای نشستن بر کرسی شهرداری این شهر انتخاب شود.
فاطمه شیرزاد ، رضا رسولی و بهراد ذاکری سه عضو شورای اسلامی شهر رشت جلسه این شورا را ترک کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهر رشت شهردار رییس شورای اسلامی رشت انتخاب شهردار رشت شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد