Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:41:48 GMT

ریزش کوه سه راه موصلاتی بندرعباس را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۶۰۴۴

ریزش کوه سه راه موصلاتی بندرعباس را مسدود کرد

عضو شورای اسلامی بخش فین گفت: راه ارتباطی سه روستای بخش فین در شهرستان بندرعباس بر اثر ریزش کوه مسدود شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قاسم زاده، عضو شورای اسلامی شهر فین بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی سه روستای فین اظهار کرد: ریزش کوه باعث بسته شدن راه ارتباطی روستاهای پیشدان، پشت تنگ و خایین با مرکز بخش فین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی بخش فین تصریح کرد: این روستا ها با جمعیتی بالغ بر 20 خانوار در 25 کیلومتری غرب فین واقع شده که بارندگی روز گذشته باعث ریزش کوه شده و راه های موصولاتی این روستاها را مسدود کرده است.

قاسم زاده افزود: این روستا دارای سه آبگرم  بوده که سالانه گردشگران زیادی به آنجا سفر می کنند ولی نبود جاده مناسب در غرب بخش فین هنگام بارندگی مشکلات زیادی را برای مسافران و شهروندان ایجاد می کند.

وی بیان کرد: با هر بار بارندگی در این مناطق که اکثر اهالی آن دامدار و کشاورز بوده و در ارتفاعات زندگی می کنند و جاری شدن رودخانه کل مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد می شود که همت والای مسئولان را می طلبد تا با انجام پروژه های جاده ای اساسی این مشکلات را بر طرف سازند.

عضو شورای اسلامی بخش فین خاطر نشان کرد: از مجمع نمایندگان، اداره راه و شهر سازی و استاندار هرمزگان خواستاریم که برای جاده های روستاهای غرب فین تدبیری اساسی بیندیشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • راند دوم
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است