Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوروشی در نخستین روز از هفته پیشگیری از مسمومیت‌ها در مراسم بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بخش مسمومین بیمارستان خورشید با اشاره به اینکه آمار مسمومین سال گذشته اصفهان به پنج هزار و ۵۷۶ نفر می رسد، اظهار داشت: ۵۳ درصد مسمومین سال گذشته مرد، ۴۵ درصد زن و دو درصد اطفال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۷۴ تخت روز اشغال در بخش مسمومین در بیمارستان خورشید داشتیم، گفت: میزان تخت اشغال شده در این بیمارستان به ۱۳۲ درصد می رسد به طوریکه روزهایی داشتیم که دو نفر سر یک تخت بستری می شدند و بنابراین مجبور به ترخیص سریع بیمار می شدیم.

بخش مسمومین بیمارستان خورشید سومین بخش مسمومین در کشور است

مسئول آموزش گروه مسمومین بیمارستان خورشید اصفهان با بیان اینکه تعداد فوتی ها در سال گذشته به ۳۲ نفر می رسد که این آمار برابر شش دهم درصد از تعداد بستری ها در بخش مسمومین منجر به فوت است،‌ ادامه داد: ۲۱۴ نفر بیمار در بخش مراقبت های ویژه مسمومین و «آی سی یو» این بخش بستری شدند.

وی به مهمترین چالش های پیش روی بخش مسمومین بیمارستان خورشید اصفهان اشاره کرد و افزود: در این مرکز تجهیزاتی از جمله دستگاه بررسی گاز، دستگاه همودیالیز، دستگاه هموپرنیوژن و سونوگرافی پرتابل و غیره مورد نیاز است.

دوروشی با بیان اینکه بخش مسمومین بیمارستان خورشید سومین بخش بستری مسمومین در کشور است و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای بستری و درمان این بیماران ضرورت است،‌ گفت: در بخش مسمومین رزیدنت نداریم و با اینترن ها بخش مسمومین را اداره می کنیم.

وی ادامه داد: در قمست جدید بیمارستان شش تخت «آی سی یو»، شش تخت بستری بیماران نیمه بحرانی، ۱۵ تخت بستری بیماران، یک اتاق تریاژ، یک اتاق سم زدایی با سه تخت و یک حمام سم زدایی از پوست داریم.

مسئول آموزش گروه مسمومین بیمارستان خورشید اصفهان تصریح کرد: ۲۰ تخت استاندارد در سه اتاق مجزای مردان، زنان واتاق ویژه بستری اطفال داریم.

کد خبر 4439416

منبع: مهر

کلیدواژه: تخت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مسمومیت اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد