Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات بندرخمیر تصریح کرد: موکب شهدای گمنام بندر خمیر روزانه میزبان بیش از 800 زائر در وعده های صبحانه، نهار و شام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر دشت امامی، رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات بندرخمیر در گفتگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به برپایی موکب شهدای گمنام در بندرخمیر اظهار کرد:  این موکب یه صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات بندرخمیر تصریح کرد: موکب شهدای گمنام بندر خمیر روزانه میزبان بیش از 800 زائر در وعده های صبحانه، نهار و شام است.

دشت امامی با بیان اینکه در سال گذشته برای بیش از 12 هزار نفر زائر در موکب شهدای گمنام بندرخمیر خدمات رسانی صورت گرفته است، گفت: پیش بینی می شود شمار افراد مراجعه کننده به این موکب امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این موکب بیان کرد: پاسخ به سوالات شرعی، توزیع دفترچه زائر، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های فرهنگی موکب شهدای گمنام بندر خمیر در ایام اربعین است.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات بندرخمیر با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) از بزرگترین افتخارات اهالی بندر خمیر است، عنوان کرد: موکب شهدای گمنام بندرخمیر از 25 مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده  و تا 11 آبان ماه ادامه دارد.

دشت امامی خاطر نشان کرد: هر روز بعد از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء پخش مستیم کربلای معلا در این موکب صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از تجمیع مواکب اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، جبار دوست محمدیان در اولین همایش موکب‌داران اربعین در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه در سال‌جاری بحث تجمیع مواکب از ستاد اربعین کشور ابلاغ شده است، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان کمیته اسکان و تغذیه در ستاد اربعین فعالیت دارد و باید تابع این ستاد باشد.

وی افزود: تعداد مواکبی که هر استان می‌توانند در کشور عراق داشته باشند، براساس سرانه جمعیتی آن استان تعریف شده است که برهمین اساس استان سمنان می‌تواند هفت الی ۱۰ موکب در عراق داشته باشد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، چندین موکب استان سمنان باید باهم ادغام و در یک موکب تجمیع شوند تا با کیفیت‌تر و قدرت بیشتر به زائران خدمات ارائه کنند.

دوست محمدیان تصریح کرد: این تجمیع مواکب برای خدمات‌رسانی در کشور عراق است و محدودیتی در برپایی تعداد مواکب اربعین در داخل کشور نداریم.

وی از موکب‌داران خواست راهکارها و پیشنهادات خود برای نحوه تجمیع مواکب را ارائه کنند و افزود: هیئت امنای مواکب خود تصمیم بگیرند که کدام موکب فعالیت‌شان ادامه پیدا کند و کدام تجمیع شود.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان اظهار کرد: ثبت اموال مواکب از مهمترین انتظارات است که ضرورت دارد تا مدیران انجام دهند.

دوست محمدیان در پایان از مدیران مواکب خواست در زمینه کمک مالی به ستاد در توسعه و بازسازی عتبات همت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 748469

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان