Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان، درباره برنامه‌های هیات کشتی استان اصفهان اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان، برگزاری لیگ را در برنامه داریم که پس از 12 سال مجدد انجام می‌شود. مسابقات لیگ در تمام رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود و اصفهان میزبان مسابقات کشوری در شهرستان لنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار است شهرستان‌ها را فعال کنیم که همه کمیته‌ها از جمله کمیته داوران، مربیان و استعدایابی  برنامه خود را  ارائه دهند و اردوهای منتخب تیم‌ها برگزار شود.

سرپرست هیات کشتی استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان ادامه داد:  روز جمعه هفته گذشته مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی استان اصفهان برگزار شد، حدود 420 کشتی گیر در دو بخش آزاد و فرنگی وزن کشی کردند و خوشبختانه کسانی در رشته فرنگی حضور داشتند که از قهرمان جوانان جهان بودند و در رشته آزاد هم  قهرمان آسیا شرکت کردند.

میرزایی بیان کرد: برای اولین بار در استان مسابقات روی 4 تشک انجام شد و ساعت 20 همان شب فینالیست‌ها مشخص شدند روز دوم نیز خوشبختانه تعداد کشتی گیران آزاد بیشتر بود و ما توانستیم فینال ها را تا ساعت 21 همان شب برگزار کنیم.

وی افزود: نفرات اول به تیم منتخب استان دعوت می‌شوند و زیر نظر مربیان به تمرینات خودشان ادامه می‌دهند و به مسابقات کشوری هم اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کمیت زیاد شود کیفیت نیز بالا می‌رود در واقع برای اولین بار بود که 420 ورزشکار در دو رشته آزاد و فرنگی در رده سنی بزرگسالان شرکت می‌کردند، قهرمانان کشور، آسیا و جهان در این مسابقات شرکت کردند و این موجب شد که کیفیت بسیار خوب باشد.

ق/ 1

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان جهان کشتی فرنگی آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود