Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نیمه نخست دیدار پرسپولیس و السد با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده قطر به پایان رسید.

پرسپولیس امشب(سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت. نیمه نخست این دیدار با تک گل بغداد بونجاح در دقیقه 16 با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید تا دو تیم در مجموع دیدار رفت و برگشت به تساوی یک بر یک رسیده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

دقیقه ۲: دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند اما پرسپولیس نخستین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کرد. احمد نوراللهی در پشت محوطه جریمه السد صاحب توپ شد و اقدام به شوت‌زنی کرد اما به خاطر اینکه هنگام زدن شوت، سر خورد، ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳: عبدالکریم حسن، مدافع السد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که با هوشیاری علیرضا بیرانوند این توپ مهار شد.

دقیقه ۶: علی علیپور در شلوغی محوطه جریمه السد صاحب توپ شد اما ضربه او به مدافعان تیم قطری برخورد کرد و پس از آن، توپ توسط یکی از مدافعان السد به بیرون زده شد.

دقیقه ۱۲: گادوین منشا در پشت محوطه جریمه با چرخشی زیبا خودش را از مدافعان السد جدا کرد اما در ادامه ضربه خودخواهانه‌ای زد که توپ با اختلاف از کنار دروازه تیم قطری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: احمد نوراللهی از ارسال خوبی از روی نقطه کرنر به روی دروازه السد انجام داد که این توپ روی سر منشا فرود آمد، با این حال مهاجم پرسپولیس نتوانست ضربه خوبی راهی دروازه کند و بازیکنان دیگر پرسپولیس هم به این توپ نرسیدند تا با قطع کردن آن، دروازه السد را باز کنند تا در پایان توپ به بیرون برود.

دقیقه۱۶ (گل): در حالی که توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود، توپ از جناح راست به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که بونجاح با ضربه‌ای زمینی و دقیق دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه ۲۴: شایان مصلح توپی که مدافعان السد از داخل محوطه جریمه دفع کرده بودند را با سینه استپ کرد و بلافاصله شوت خود را راهی دروازه السد کرد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

دقیقه ۳۹: پس از چند دقیقه‌ای که بازی متعادل پیگیری می‌شد، سیامک نعمتی در پشت محوطه جریمه السد حرکت در عرضی را آغاز کرد و در ادامه، حرکتش را با پاس پشت پا به منشا تکمیل کرد. منشا هم که در موقعیت خوبی صاحب توپ شده بود، شوت خودش را راهی دروازه السد کرد اما توپ درست به جایی رفت که مشعل عیسی، دروازه‌بان السد قرار داشت و او هم به راحتی ضربه مهاجم پرسپولیس را جمع کرد.

دقیقه ۴۴: سیامک نعمتی دوباره از جناح چپ، حرکت در عرضی را آغاز کرد و ضربه‌اش را به سمت دروازه السد زد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: پرسپولیس در آستانه پایان بازی در نیمه نخست غافلگیر شد تا الهیدوس با بیرانوند تک به تک شود اما دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به خوبی این توپ را مهار کرد تا نماینده ایران در بازی باقی بماند.

داور ازبکستانی این دیدار بدون اینکه وقت تلف شده‌ای برای نیمه نخست در نظر بگیرد، سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد.

به روز رسانی می‌شود...

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

یونایتد می‌توانست در آخرین لحظات بازی به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی بزرگ شاگردان اریک تن هاخ بود: یک عامل خودی در نقش مدافع حریف!

یونایتد با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانست 56 امتیازی شود و فاصله با تاتنهام رده پنجمی را کمتر کند. شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی لیگ برتر به دنبال سهمیه اروپایی هستند و ایستادن در رتبه ششم به آن‌ها کمکی نمی‌کند.

از همین رو بعد از اینکه یونایتد در دقیقه 87 گل تساوی را از روی ضربه پنالتی دریافت کرد، حملات زیادی روی دروازه حریف شکل داد تا با استفاده از جو ورزشگاه اولدترافورد نتیجه بازی را تغییر دهد.

بهترین فرصت برای یونایتد در لحظات پایانی بازی شکل گرفت. داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرده بود که در آخرین ثانیه‌های این زمان یک فرصت عالی شکل گرفت. ارسال مدافع برنلی در میادین میدان پس از برخورد با پای برونو فرناندز به میسون مونت رسید و فرصت یک ضدحمله عالی برای یونایتد شکل گرفت.

مونت از برتری عددی تیم میزبان استفاده کرد و توپ را پس از چند قدم به سمت زمین حریف به آماد دیالو پاس داد. دیالو توپ را روی پای چپ برد و سعی داشت زاویه خوبی برای شوت زدن به سمت دروازه پیدا کند. در همین حین بازیکنان یونایتد تلاش داشتند به او اضافه شوند.

در مدت زمان کوتاهی که دیالو سعی می‌کرد فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ را پیدا کند مونت در نزدیکی او حضور داشت و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه پرقدرت تیمش‌ را به گل دوم رسانده و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این لحظه از بازی باشد، با بدشانسی شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز بود تا توپ بلوکه شود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت سعی کرد با پریدن مانع از عبور این ضربه نشود اما کاملا مقابل آن قرار گرفت و هم تیمی‌اش را ناامید کرد.

در میان ناامیدی دیالو و ناراحتی فرناندز از این اتفاق، توپ بلوکه شده به مونت رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه‌بان به راحتی آن را در آغوش گرفت. داور هم پس از اینکه توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا