Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@17:03:49 GMT

تعداد باجه‌ها در نقاط مرزی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۳۶۶

به گزارش پارس نیوز، 

شهریار حیدری، دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور با اشاره به ازدحام زائران برای دریافت ارز در عراق و نقاط مرزی، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با بانک ملی برای ساماندهی این وضعیت برگزار شد و  رئیس ستاد مرکزی اربعین هم تذکرات لازم را در این رابطه دادند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور با بیان اینکه تعداد باجه و نیروی انسانی در شعبه‌ها از فردا افزایش می‌یابد، گفت: تذکرات لازم در این رابطه داده شده است و بانک‌های ملی و مرکزی هم برای ساماندهی وضعیت موجود، جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند، ضمن این که ما هم در ستاد مرکزی اربعین به طور مکرر با سفارت کشورمان در عراق مکاتبات متعددی در این زمینه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدری ادامه داد: قرار شد طی ۲ روز آینده تعداد باجه‌ها و نیروی انسانی افزایش پیدا کند اما زائران تا جای ممکن ارز مورد نیاز خود را در داخل کشور تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه باجه‌های مرزی فعال هستند، یادآور شد: این باجه‌ها تعطیل نشده است اما تعداد کم باجه‌ها نمی‌تواند جوابگوی نیاز تمامی زائران باشد که از فردا تعداد باجه‌ها افزایش پیدا می‌کند و مسئولان مرزی درحال آماده سازی و راه اندازی باجه‌های جدید هستند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عراق ارز عراق نیروی انسانی پارس تعداد باجه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین